۱۰مدل جذاب جهان (+تصاویر)



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,10مدل جذاب جهان

۱۰ مدلینگ جذاب و خوش استایل که با موفقیت چشمگیری که داشتند سوژه رسانه ها شده اند.

به گزارش رکنا، دراین متن معروف ترین مدل های جهان را معرفی می کنیم.

کارا دلوین
کارا دلوین یک سوپرمدل اهل انگلیس است. وی در سنین کودکی زمانی که تنها ۱۰ سال داشت حرفه خودرا شروع کرد. اما حرفه حقیقی او زمانی شروع شد که سارا دوکاس، موسس مدلینگ استورم، وی را کشف کرد. او با سن کم در فشن شوهای گوناگون بری بری، مالبری، دی اند جی و جیسون وو، شرکت کرد. او حتی با سن کم خود درسال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ جایزه «مدل سال» بریتانیا را دریافت کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


نائومی کمپل
نائومی کمپل یک مدل اهل انگلیس است. وی نه تنها کار خودرا از سنین کم شروع کرد بلکه در سن ۱۵سالگی آنقدر موفق شد که تعداد زیادی از برندهای مشهور خواستار او بودند. موفقیت او باعث شد که در نمایش های مد برندهایی مانند ورساچه ظاهر شود. اما باوجود موفقیت های بسیار زیاد رنگ پوست سیاه او باعث شد که از نابرابری رنج ببرد.

اما با کمک دوستانش این مشکلات را گذراند. بعد از این که دوست او ایو سن لوران که دربخش تبلیغات مجله ووگو بود تهدید شد که در صورت استفاده نکردن از مدل های سیاه پوست اخراج می شود، تصویر نائومی کمپل بر جلد این مجله رفت. او نه تنها یک مدل موفق است بلکه یک انسان خوب است که در کارهای خیریه فعالیت دارد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,10مدل جذاب جهان


کیت ماس
کیت ماس یک مدل مشهور اهل بریتانیا است. او در سن ۱۴ سالگی که سارا دوکاس وی را کشف کرد حرفه مدلی را شروع کرد. او در زمان فعالیت خود با طراح ها و برندهایی مانند گوچی، دی اند جی، کالوین کلاین، شنل و ریمل لندن همکاری کرد. همچنین چهره اش بر جلد بیش از ۳۰۰ مجله قرار گرفته است. به علاوه درسال ۲۰۰۵ جایزه مد طراحان مد ایالات آمریکا را دریافت کرد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,10مدل جذاب جهان


میراندا کر
میراندا کر یک مدل اهل استرالیا است. او هم مانند مدل های موفق دیگر حرفه خود را از سنین جوانی شروع کرد. او در استرالیا به موفقیت های بسیار زیادی دست یافت و سپس به نیویورک رفت ودر آنجا هم به موفقیت رسید. او در آنجا در پروژه های و کمپین های تبلیغاتی گوناگون شرکت داشت. موفقیت او باعث شد به عنوان نخستین مدل استرالیایی با ویکتوریا سکرت قرارداد ببندد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,10مدل جذاب جهان


سیندی کرافورد
سیندی کرافورد، یک سوپرمدل اهل ایالات امریکا است. او در طول حرفه مدلینگ خود به موفقیت های بسیار زیادی دست یافت تا جاییکه فوربس وی را به عنوان پردرآمدترین مدل کره زمین انتخاب کرد. به علاوه بارها چندین مجله وی را به عنوان جذاب ترین زن جهان معرفی کردند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,10مدل جذاب جهان


توییگی
توییگی یک مدل اهل بریتانیا است. اگر چه دوران موفقیت او کوتاه بود اما دراین زمان به موفقیت بسیار زیادی دست یافت. او در سراسر جهان به موفقیت رسید ودر فشن شوهای کشورهایی نظیر فرانسه، ژاپن و ایالات متحده شرکت کرد. به علاوه دیلی اکسپرس وی را به عنوان چهره سال ۱۹۶۶ انتخاب کرد.


او بعد از مدت زمان کوتاهی به فعالیت خود پایان داد ودر این باره گفت “نمی توان برای همیشه چوب لباسی باقی ماند.” او سپس تغییر حرفه داد و به بازیگری روی آورد. او در حرفه بازیگری هم بسیار موفق بودو دو جایزه گلدن گلوب برنده شد.
مدل,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

تایرا بنکس
تایرا بنکس یک مدل اهل کشور آمریکا است. او در سن ۱۵ سالگی و بعد از این که چهار آژانس مدلینگ وی را رد کردند فعالیت خودرا شروع کرد. او به اروپا مهاجرت کرد و موفقیت او باعث شد بر جلد مجلاتی نظیر ال، سونتین و تین ووگو، قرار بگیرد. او نخستین مدل آمریکایی آفریقایی بود که چهره اش  روی جلد مجله جی کیو و اسپورتس ایلوستریتد قرار گرفت. او به علاوه یکی از مدل های ویکتوریا سکرت است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,10مدل جذاب جهان


کریستی برینکلی
کریستی برینکلی یک مدل اهل کشور آمریکا است. او درسال ۱۹۷۳ بعد از این که عکاسی به نام ارول سایر وی را کشف کرد، حرفه خودرا در پاریس شروع کرد. او به مدت ۲۵ سال عکس روی جلد مواد آرایشی بود که طولانی ترین قرارداد مدلینگ است. چهره او تصویر روی جلد بیش از ۵۰۰ مجله از قبیل: ووگو، نیوز ویک، رولینگ استون، و گلامور بود. او در کناره مدلینگ در عرصه بازیگری هم فعالیت دارد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,10مدل جذاب جهان


لیندا اوانجلیستا
لیندا اوانجلیستا یک مدل اهل کانادا است. او یکی از مشهور ترین مدل های تاریخ است. او در سن ۱۹ سالگی و با مهاجرت به پاریس حرفه خود را در سطح بین المللی شروع کرد. چهره او بر جلد مجله های مشهوری چون ووگو، گلامور، ال، الور و رولینگ استون، قرار گرفته است. لارجرفلد طراح برتر خانه مد شنل میگوید :هیچ مدلی در جهان به اندازه او حرفه ای نیست

.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,10مدل جذاب جهان


کلودیا شیفر
کلودیا شیفر یک مدل اهل کشور آلمان است. او یک مدل بسیار خوب است ودر سال های ۹۰ به موفقیت رسید. او در طی دوره فعالیت خود بر جلد بیش از ۱۰۰۰ مجله قرار گرفته است. کلودیا درسال های ۱۹۹۰ در کمپین بزرگ گس و پاول مارشیانو شرکت کرد و بسیاری دلیل موفقیت آن ها را نام کلودیا می دانند. او علاوه بر بازیگری در خیریه هم فعالیت دارد و با یونیسف هم همکاری می‌کند و سفیر حسن نیت بریتانیا هم است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,10مدل جذاب جهان

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------