شهرت «مریل استریپ» بازیگر هالیوودی به وفاداری



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مریل استریپ

در این میان شاید یکی از موضوعات کمتر توجه شده در رابطه با او محبت و وفاداری او به همسر مجسمه سازش آقای دان گامر باشد. ازدواج آنها یکی از طولانی ترین ازدواج های تاریخ هالیوود به شمار می رود. مریل استریپ و همسرش در سال ۱۹۷۸

 به گزارش تابناک با تو،  مریل استریپ بازیگر ۶۸ ساله ای که به دلیل مواضع انتقادی اش یکی از جنجالی ترین های هالیوود به شمار می رود. سخنان او علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷ یکی از آنها بود که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

طولانی ترین ازدواج تاریخ هالیوود
در این میان شاید یکی از موضوعات کمتر توجه شده در رابطه با او, محبت و وفاداری او به همسر مجسمه سازش آقای دان گامر باشد. ازدواج آنها یکی از طولانی ترین ازدواج های تاریخ هالیوود به شمار می رود. مریل استریپ و همسرش در سال ۱۹۷۸ با هم ازدواج کردند. آنها چهار فرزند به نام های هنری، ماری، گریس و لویزا دارند.

متولد ماه ژوئن
مریل استریپ متولد ۲۲ ماه ژوئن سال ۱۹۴۹ است. اگر بخواهیم او را بر اساس ماه تولدش شخصیت شناسی کنیم باید بگوییم: متولدین ماه ژوئن بسیار کنجکاو، پر انرژی و اجتماعی هستند. این ویژگی های اخلاقی، با آب و هوای این ماه تطابق کامل دارد به این صورت که پس از پشت سر گذاشتن باران های بهاری خود را برای شور و هیجانات تابستانی آماده می کنند. همچنین باید اشاره کنیم که متولدین ماه ژوئن، ذاتا آموزگار هستند و با صبوری زیاد خود می توانند چندین کار را به طور همزمان انجام داده و سخنران های اجتماعی بسیار خوبی نیز به شمار می روند. اين طور که به نظر می رسد مریل استریپ یک ژوئن ماهی واقعی است.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مریل استریپ


مریل و همسرش بعد از ازدواج در لندن
مورد احترام ترین بازیگر هالیوود
او را مورد احترام ترین بازیگر زن سینما هم می دانند. خانم استریپ با حدود ۴۰ سال سابقه هنری و حضور در تمامی جشنواره های سینمایی مهم سال هرگز دچار حاشیه نشده و همواره مورد احترام همه اهالی سینما بوده است. او چهار فرزند خود را در خانه و بدون کمک پرستار بزرگ کرد. در این گزارش ما چند عکس از او و همسرش را در مناسبت های مختلف گردآورده ایم که در ادامه خواهید دید.

مراسم اسکار سال

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مریل استریپ

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------