آیا دختر شاه دیوانه ملکه خواهد شد؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال بازی تاج وتخت

 طرفداران سریال بازی تاج و تخت در حال صحبت در مورد کسانی هستند که تا فصل ٨ زنده مانده‌اند. آنها بر سر این مسأله بحث می‌کنند که چه کسانی دقیقا تا اپیزود آخر فصل هشتم که تا بهار ‌سال آینده منتشر نخواهد شد، زنده خواهند ماند. با این حال اما اسپویلرها (کسانی که داستان سریال را زودتر لو می‌دهند) اشاره کرده‌اند که روزهای شکوه و قدرت سرسی به پایان خواهد رسید.

عوامل تولید سریال بازی تاج و تخت یک‌سری کاملا جدید در مورد سرزمین پادشاهی برای فصل ٨ ساخته‌اند که در استودیوی بزرگ تایتانیک در شهر بلفاست در ایرلند ساخته شده است. از زمان نصب این مجموعه عظیم، طرفداران این سریال شاهد نابودی مکرر سرزمین پادشاهی بوده‌اند.

این مجموعه شاهد صحنه‌های جنگی مختلفی بوده، به‌طوری که دروازه جلویی به صورت کامل با دود و آتش پوشیده شده است. همچنین گنبدی در مرکز شهر باز شده است.

اما حالا یکی از طرفداران ویدیویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد، موضوع خیلی بیشتر از اینهاست. کاربر توییتری به نام «جادوگر سرخ» در پستی توییتری ویدیویی را منتشر کرده که گنبد ذکرشده در بالا، به‌طور کامل به آتش کشیده می‌شود و دودی سیاه تمام مجموعه را پر می‌کند. او در کنار این کلیپ نوشته است: «ویدیوی باکیفیت بهتر.من آن آتش کوچک در سمت چپ صحنه را ندیده بودم.»

آنچنان که این کاربر توییتری نوشته، در بخش دیگری از شهر هم شعله‌های آتش دیده می‌شود و بنابراین اتفاقاتی که روی زمین در حال افتادن است، اتفاقات خوبی نخواهند بود.

سرسی که اکنون پس از مرگ فرزندانش، تامن، جافری و میرسلا باراتیون ملکه شده است، ناامیدانه در تلاش برای حفظ سلطنت و موقعیت خود و لنسترها است.

اما آن چیزی که درنهایت اسپویلرها می‌توانند در مورد آن صحبت کنند، این است که آتش‌سوزی وحشتناک تنها راهی است که باعث می‌شود مادر این سه فرزند درنهایت از بین برود.

از سوی دیگر، باید دید که چه کسی جای او را خواهد گرفت و با او چنین خواهد کرد. با توجه به وجود آتش‌سوزی در فیلم، این اتفاق قاعدتا باید از سوی دراگون‌ها (سه اژدها) صورت بگیرد که می‌توانند شهر را به نابودی بکشانند و نه وایت‌واکرها.

همچنین صحنه دود و آتش در شهر نشان می‌دهد که اژدهای یخی یا «ویزریون» که یخ پرتاب می‌کند، نمی‌تواند در نزدیکی‌های آن صحنه باشد.

یعنی باعث و بانی این نابودی سرزمین پادشاهی، دنریس تارگرین است؟


شاید ملکه موسفید درنهایت تصمیم بگیرد که اصلی‌ترین دشمن خود را با دو اژدهای باقی‌مانده‌اش از بین ببرد.اما این‌که مادر اژدها در رسیدن به خواسته‌اش مبنی بر حکمرانی بر کل سرزمین وستروس با متحدانش، تیریون لنستر، و جان اسنو، موفق بشود؛ مسأله مورد مناقشه‌ای است. ممکن است این‌گونه نباشد.در واقع دنریس می‌تواند رسالت خودش را با رفتار ناشایست مانند پدرش، شاه دیوانه انجام دهد و بنابراین حکومتش مثل حکومت پدرش، سراسر پر از ترس و وحشت و خشونت باشد. در این صورت آیا ممکن است که پادشاه شمال، جان اسنو، در آخرین لحظات جای دنریس را بگیرد و او را کنار بزند؟ هیچ‌کس نمی‌داند! فصول یک تا هفت سریال بازی تاج و تخت منتشر شده و فصل هشتم در ‌سال ٢٠١٩ منتشر خواهد شد.

 روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------