سه فیلم تازه از امروز اکران می‌شوند



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم دارکوب

سه فیلم؛ یک کمدی اجتماعی، یک فیلم اجتماعی و اثری در ژانر کودک از امروز به چرخه اکران اضافه می‌شود. «خاله قورباغه» به‌کارگردانی افشین هاشمی، «دارکوب» به‌کارگردانی بهروز شعیبی و «به وقت خماری» به‌کارگردانی محمدحسین لطیفی فیلم‌هایی هستند که در آخرین روزهای اولین هفته تابستان به سبد اکران سینماها افزوده می‌شوند.

به گزارش ایران، «فیلمی شاد و موزیکال برای همه بچه‌ها و بعضی از بزرگ‌ترها» شعاری است که سازندگان «خاله قورباغه» علاوه بر کودکان، با آن بزرگسالان را هم به تماشای این فیلم دعوت کرده‌اند. این فیلم به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور از چهارشنبه این هفته به‌سرگروهی سینمای آزادی جایگزین فیلم «چهارراه استانبول» مصطفی کیایی می‌شود.

در فاصله دو روز مانده به نمایش عمومی، شامگاه روز یکشنبه ۳ تیرماه از این فیلم در پردیس سینمایی باغ کتاب رونمایی شد که ترانه علیدوستی و دخترش از جمله میهمانان حاضر در این مراسم بودند. فیلمنامه فیلم موزیکال و عروسکی «خاله قورباغه» توسط فرشته طائرپور با همکاری افشین هاشمی نوشته شده و تولید آن از نیمه دوم سال ٩٤ تا بهار ٩٦ انجام شده است.


«دارکوب» به‌کارگردانی بهروز شعیبی نیز در گروه استقلال به جای فیلم «خجالت نکش» بر پرده سینما خواهد نشست. در سومین فیلم بلند بهروز شعیبی به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی، مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی و...نقش‌های متفاوتی را ایفا کرده‌اند. این فیلم در سی و ششمین جشنواره فجر، ١٠ عنوان کاندیدا و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و نقش مکمل مرد را برای سارا بهرامی و جمشید هاشم‌پور به‌دنبال داشت.

«به وقت خماری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی دیگر فیلمی که از روز چهارشنبه ۶ تیرماه نمایش عمومی آن آغاز خواهد شد جایگزین فیلم «عصبانی نیستم» به سرگروهی سینما ایران می‌شود. این فیلم به نویسندگی احمد رفیع‌زاده یک کمدی - اجتماعی است و بازیگران آن به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، محید یاسر، شیرین یزدان‌بخش. در جلسه اولین هفته تیرماه ۹۶ شورای صنفی نمایش در روز دوشنبه همچنین فیلم تحسین شده بهرام توکلی برای اکران قرارداد بست.

«تنگه ابوقریب» که جزو فیلم‌های موفق سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود قرار است در گروه سینمایی استقلال بعد از فیلم سینمایی «دارکوب» به روی پرده رود. در این روز همچنین قرارداد فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی علی عطشانی در گروه سینمایی زندگی بعد از فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا به ثبت رسید.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------