آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

محب اهری: به دلیل مشکل مالی تزریق آمپول‌هایم عقب افتاده است



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محب اهری

بازیگر نمایش "خسیس" گفت: پزشکان اصرار دارند که هر چه سریعتر این دوره نهایی از تزریق آمپول‌ها انجام شود اما متاسفانه نه خودم پول خرید این آمپول‌ها را دارم و نه اینکه بیمه هزینه های قبلی را پرداخت کرده تا بتوانم از آن طریق آمپول‌ها را تهیه کنم.

حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آخرین مراحل درمان خود گفت: مراحل درمان بیماری‌ام تا به امروز به خوبی پیش رفته و همچنان ادامه دارد. البته به دلیل مشکل مالی برای خرید آمپول‌ها، آخرین دوره تزریق چند روزی عقب افتاده و همچنان نمی توانم آمپولها را خودم تهیه کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: پزشکان اصرار دارند که هر چه سریعتر این دوره نهایی از تزریق آمپول‌ها انجام شود اما متاسفانه نه خودم پول خرید این آمپول‌ها را دارم و نه اینکه بیمه هزینه های قبلی را پرداخت کرده تا بتوانم از آن طریق آمپول‌ها را تهیه کنم.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محب اهری


بازیگر سریال "دردسرهای عظیم"با اشاره به اثربخشی تزریق آمپول های قبلی تاکید کرد: خوشبختانه بدنم نسبت به این تزریقات کاملاً واکنش مثبت داشته و حالم بسیار بهتر است و اگر دوره سوم آمپول‌ها نیز تزریق شود برای عمل پیوند مغز استخوان آماده خواهم شد. باید خدا را شکر کنم که تاکنون تاثیر درمان در من خیلی خوب پیش رفته است.


وی درباره بازگشت دوباره خود به عرصه بازیگری افزود: حالم این روزها اینقدر خوب است که مشغول تمرین دوباره تئاتر به صورت همزمان هستم. نمایش "خسیس" نام اولین نمایشی است که امسال بار دیگر در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا خواهد شد و در آن به ایفای نقش می پردازم. این نمایش از اواخر تیرماه روی صحنه می رود.

بازیگر نمایش "هملت"در همین راستا اضافه کرد: علاوه بر نمایش خسیس مشغول تمرین نمایش "رویای نیمه شب تابستان" به قلم شکسپیر هستم که کارگردانی آن را مریم کاظمی بر عهده دارد. این نمایش هم از مرداد ماه در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می رود. البته بازیگر جایگزینی هم برای من در نظر گرفته شده که اگر احیاناً از لحاظ جسمانی نتوانستم ادامه دهم وی نقشم را بازی کند.

محب اهری با اشاره به علاقه خود برای بازگشت به عرصه بازیگری تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: خیلی دلتنگ بازی در تلویزیون و سینما هستم. این مدت به دلیل بیماری نمی توانستم به کسی قول کار بدهم اما اکنون آماده ام تا پیشنهادات را بررسی کرده و به بازیگری بازگردم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------