آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم؛ فقط تبلیغش می‌کردم

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من…

ایثار به سبک سیروان



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سیروان خسروی

 هیچ نیروی خودسری در کار نیست. کار، کار سیروان خسروی است؛ ضرر را به جان خریده و کنسرتش را لغو کرده است. او برای نخستین‌بار یک اقدام عملی انجام داده؛ در برابر آنهایی که کمپین راه می‌اندازند، افطاری نمی‌روند و از دولت انتقاد می‌کنند، اما خودشان زندگی روبه‌راهی دارند. شاید بگویند خودزنی کرده، اما او به‌خاطر حمایت از مردم قید پولش را زده است: «وقتى مي‌بينم كه كمر مردم زير بار مشكلات شكسته شده و من هم مثل تمام جامعه شرايط روحى نابسامانى دارم، وقتى مي‌بينم كه تمام كسب‌وكارها تعطيل شده و نان‌آور خانواده چيزى جز شرمندگى به خونه‌اش نمي‌بره، من هم كنسرت تهران رو لغو و علاوه بر از دست دادن سود ١٢ سانس كنسرت ، ١٥٠ ميليون تومان خسارت كنسلى اجرا به سالن پرداخت مي‌كنم، ولى شرفم رو به منافع شخصى خودم نمي‌فروشم.»


بارها کنسرت‌هایش لغو شده و یک‌بار هم لرها  از سرزمین مادری‌اش دست به یکی کردند تا برای همیشه قید کنسرت را در آنجا بزند آن هم فقط به دلیل یک تصویر و نوشته از روزهای آلوده تهران. سنندجی‌ها فقط به دلیل این‌که سیروان در آن متن نوشته «تهران شهر من»، کمپین‌ «تحریم سیروان خسروی» به راه انداختند؛ او را کُرد بی‌غیرت خواندند و کنسرتش را لغو کردند، آن هم در حالی که او در تهران به دنیا آمده و احتمالا حق داشته این شهر پر از دود و ترافیک را با همه سختی‌هایش شهر خود بداند. این اواخر خیلی از هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران به اوضاع نامناسب اقتصادی معترض شده‌اند و هر روز هزاران پست و کامنت  به علت گرانی نرخ دلار، خودرو، سکه و طلا راهی شبکه‌های مجازی می‌شود.

 روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------