درگیری مهران مدیری و اکبر عبدی بر سر چه بود؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,اکبرعبدی

 پخش شبی با عبدی در حالی در شبکه نسیم کلید خورده است که حالا خبر رسیده، ظاهرا درگیری لفظی مهران مدیری و اکبر عبدی به دلیل شباهت این برنامه با برنامه مهران مدیری که پیش از این درباره آن صحبت شده بود، حقیقت دارد. محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون که کارگردانی «شبی با عبدی» را بر عهده دارد، در تازه‌ترین حرف های خود با لحنی طعنه آمیز این شایعات را تایید کرد و گفت که این برنامه هیچ شباهتی با برنامه های دیگر حتی برنامه‌های خارجی ندارد. جسته و گریخته از دوستان شنیده‌ام که می‌گویند مهران مدیری به «شبی با عبدی» اعتراض داشته و در جایی هم گفته، پخش این برنامه موازی‌کاری ایجاد می‌کند.

اما اگر مهران مدیری به من زنگ می‌زد که الان مشاور پروژه و کارگردان این برنامه هستم شاید از جزییات بیشتر این برنامه آگاهی پیدا می‌کرد. البته که در وهله اعتراض مهران مدیری من در این پروژه نبودم. بعد از اعتراض مهران مدیری به این مجموعه پیوستم تا به تعبیر این دوستان موازی‌کاری نشود.» این کارگردان  در ادامه توضیح داده است: «این برنامه اصلاً ربطی به «دورهمی» و «خندوانه» ندارد و موازی‌کاری معنایی ندارد. به خاطر اینکه کاری است تا امروز در دنیا ندیده‌ام کسی انجام دهد.

برنامه‌ای که گروه‌های نمایشی مختلفی را به خود می‌بیند که خودشان نقش می‌نویسند و کارگردانی‌اش می‌کنند و در چند دقیقه رقابت طنزآمیز از مردم نمره می‌گیرند. حالا واقعاً «شبی با عبدی» را چطور می‌توان «دورهمی» دانست؟ در هر برنامه دو گروه آزاد نمایشی به «شبی با عبدی» می‌آیند که بازیگران نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای هستند و موضوعی را دستمایه می‌کنند و به روی صحنه می‌برند. حالا در لا به لای این نمایش‌ها، یک میهمان طنازی هم وجود دارد.

ممکن است اکبر عبدی هم راجع به موضوعاتی در نقش‌های مختلف ظاهر شود و این معضلات و یا آموزش‌های زندگی را بازی کند.» او درباره بخش مهم  و ثابت برنامه مدیری گفت:«  اصلاً هم «عاشق شدم و عاشق شدی» نداریم، اکبر عبدی به عنوان محوریت برنامه چندین نقش موضوعات اجتماعی را در کاراکترهای متفاوت (پیرزن، لات، بچه و...) به نمایش درمی‌آورد. حالا واقعاً چه ربطی به کار مهران مدیری دارد، از دوستان هنرمندم می‌خواهم حتماً قبل از هر اظهارنظری اطلاعات جامعی به دست بیاورند.»

 

 روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------