دوست دارم نقش منفی بازی کنم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مینا جعفرزاده

به گزارش بانی فیلم، مینا جعفرزاده یکی از هنرمندان پیشکسوتی است که همواره در سریال ها و فیلم هایی که حضور داشته، نقش یک مادر مهربان ایرانی را ایفا کرده است. درست مانند همه مادران دوست داشتنی. اما این مادر دوست داشتنی مدتی است که مانند سایر همکارانش در این زمینه کم کار شده است. وی در گفت و گو با بانی فیلم درباره فعالیت های اخیرش گفت: مدتی است که در زمینه سریال های تلویزیونی پیشنهادهای زیادی نداشتم. فقط این اواخر در سریال «زندگی از نو» به تهیه کنندگی آقای مهدی شفیعی بازی کردم که تصویربرداری در شمال بود و مدتی است به پایان رسیده است. به غیر از این کار هیچ پیشنهاد تلویزیونی نداشتم. می توانم بگویم که در کل پیشنهاد کارها کم شده است که البته دلیل آن مشخص است. به هر حال تلویزیون خیلی بودجه ندارد و همه از مشکلات مالی تلویزیون باخبرند. معمولا این سوال را خیلی از من می پرسند. در صورتی که همه می دانند که دلیلش چیست. سریال هم کمتر از قبل ساخته می شود و به همین دلیل خیلی از همکاران ما بیکارند و یا کم کار هستند. یا اینکه بعضی کارها به خاطر مشکلی مالی متوقف می شوند. البته ممکن است که نقشی مناسب من در این کارهای وجود نداشته که به من پیشنهاد بدهند.


وی در ادامه درباره حضورش در یک فیلم سینمایی هم بیان کرد: برای بازی در یک فیلم سینمایی قرارداد بستم، اما هنوز فیلمبرداری آن شروع نشده است. فیلم «رویای سهراب» به کارگردانی علی قوی تن است که درباره زندگی سهراب سپهری است و من نقش مادر یکی از دوستان سهراب سپهری را بازی می کنم. البته برای بازی در یک فیلم سینمایی دیگر هم صحبت هایی شده که فعلا اجازه ندارم در این باره صحبت کنم. البته قرارداد بستم، اما هنوز فیلمنامه را نخواندم.


جعفرزاده درباره نقش مادران در سریال های تلویزیونی که خودش ایفا کرده هم بیان کرد: معمولا نقشی که برای بازیگران هم سن من نوشته می شود، خیلی جای کار ندارد و متفاوت نیست. بیشتر به ما نقش مادر پیشنهاد می شود که البته من هم سعی می کنم که همان را تا حدودی متفاوت بازی کنم. چون از تکرار اصلا خوشم نمی آید و فکر می کنم مردم هم دوست ندارند. ضمنا خیلی دوست دارم نقش منفی بازی کنم که متاسفانه به من پیشنهاد نمی شود و واقعا دلیلش را نمی دانم. به هر حال هر بازیگری از نقش های تکراری فراری است. امیدوارم کارگردانی هم پیدا شود که نقش منفی به من پیشنهاد کند. چون به نظرم خیلی متفاوت و جذاب است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------