آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگران جدید «ستایش ۳» مشخص شدند



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال ستایش

تصویربرداری «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی از نیمه فروردین در تهران آغاز شد و به مرور بازیگران جدیدی به این سریال پیوستند.

به گزارش سینماخبر، تصویربرداری سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب از نیمه فروردین امسال در تهران آغاز شده است. در این سه ماه بازیگران مختلفی به این سریال اضافه شدند.

تصویربرداری در خانه فردوس و چند لوکیشن دیگر انجام شده است. عوامل این روز‌ها در حال فراهم کردن لوکیشن‌های جدید هستند و از هفته آینده داریوش ارجمند بازی خود را شروع خواهد کرد. نرگس محمدی با نقش پرطرفدار ستایش هم به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

سریال «ستایش ۳» در فصل جدید خود دستخوش تغییراتی شده که از جمله این تغییرات می‌توان به بازی نکردن «رامسین کبریتی» در این سریال اشاره کرد. او در این سریال نقش صابر پسر داریوش ارجمند را بازی می‌کرد که با پیوستن به شبکه جم، بازیگر دیگری به نام یاسر حق‌شناس نقش او را ایفا می‌کند.

لاله مرزبان هم بازیگر جایگزین نقش دختر ستایش در این فصل خواهد بود. پیش از این حدیث میرامینی این نقش را ایفا می‌کرد و این بازیگر نیز از حضور در این سریال انصراف داد.

به تازگی فرهاد جم در نقش حاجی بهبودی به سریال «ستایش ۳» پیوسته است. همچنین حمید گودرزی که چندی پیش به جمع بازیگران این سریال پیوست بنا به دلایل شخصی از حضور در سریال کناره گیری کرد و شهرام پور اسد جایگزین وی شد.

نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوود نژاد، مهدی میامی و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است: سعید مطلبی نگارش «ستایش ۳» را در ۳۰ قسمت بر عهده دارد. همچنین فصل ۱ و ۲ ستایش، در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------