خاله قورباغه به زودنیوز رفت



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خاله قورباغه

 «صادرات نفت‌مون که تحریمه. لااقل قورباغه‌هامونو صادر کنیم.» اینها را به‌عنوان کپشن برای کلیپ اینستاگرامی خاله قورباغه نوشته‌اند. حالا پای خاله قورباغه هم به زودنیوز و مجموعه طنزهای این گروه باز شده است؛ گروهی که چند وقتی است فعالیت‌های خود را در فضای مجازی شروع کرده‌اند. زودنیوز در این ویدیوی تازه، یک میهمان ویژه هم داشت؛ غزل شاکری، بازیگر گلنار و دختر فرشته طائرپور تهیه‌کننده خاله قورباغه. «ایران به تلافی واردات شگفت‌انگیز کود انسانی از ترکیه به دلیل نیاز ضروری بانوان جوان به پروتز، حجم صادرات قورباغه‌های ایرانی را افزایش داد و مطابق معمول مشت محکمش را کوبید.»

اینها دیالوگ‌های غزل شاکری است که نقش مجری زن را در این کلیپ طنز دارد. ظاهرا نامه‌نگاری‌های تهیه‌کننده این طنز موزیکال با رئیس سازمان صداوسیما در هفته‌های گذشته جواب نداد و حالا برای تبلیغ فیلم به اینستاگرام و تلگرام پناه برده است آن‌هم درشرایطی که فروش فیلم‌های سینمایی روزهای خوبی ندارد.

فرشته طائرپور، نویسنده و تهیه‌کننده خاله قورباغه، چند روز قبل در نامه‌ای به علی عسکری اعتراض خود را به اين وضعيت اعلام کرد و از او خواست كه در‌ سال حمایت از تولیدکنندگان ایرانی، تمام آثار سينمایی به‌ویژه فيلم‌های کودک را مشمول نگاه حمايتی آن رسانه ملی قرار دهد؛ چراکه با شروع اکران این فیلم از روزهای نخست تیرماه، تیزر این فیلم حتی یک ثانیه هم در تلویزیون ایران پخش نشده است. با گذشت یک هفته از انتشار نامه باز هم تیزر فیلم در رسانه ملی پخش نشد، آن‌قدر پخش نشد تا زودنیوز که به تازگی جای خود را در شبکه مجازی باز کرده است، تیزر طنز و یک‌دقیقه‌ای از این فیلم منتشر کرد. تا همین حالا این ویدیو در صفحه زودنیوز بیش از ١٥٠٠بار دیده شده است اما همین ویدیوی چندثانیه‌ای از دو روز گذشته در صفحات اجتماعی بارها به اشتراک گذاشته شده است.

کاربران اما در صفحه مجتبی شفیعی، سرپرست نویسندگان و بازیگر این طنزها نزدیک به ٢٠‌هزار بار ویدیو را دیده‌اند آن‌هم در عرض همین دو روز. آنها پای این ویدیو نظراتی هم داده‌اند و مجتبی شفیعی هم در پاسخ به آنها نوشته است که همکاری غزل شاکری با این گروه مستمر نیست و فقط در همین یک کلیپ با آنها همکاری داشته است.

بعضی‌ها هم البته به تغییر رویه زود‌نیوز واکنش نشان داده‌اند. مثلا زهرا یکی از مخاطبان این شبکه مجازی نوشته است:  «قبلا قشنگ‌تربودن چرا اونجوری درست نمی‌کنید کلیپ‌ها رو. اینجوری بچگانه شده. مدل قدیمیاتون همون رسمی‌بودنش خنده‌دارش می‌کرد، لطفا مثل قبل کلیپ بسازید.» این نخستین‌بار نیست که یک فیلم سینمایی زیر سایه نبود توجه صداوسیما به پخش تیزرهای تبلیغاتی‌شان از سوی کانال‌ها و صفحات پربازدید تبلیغ می‌شود؛ مثلا همین هفته قبل، وحید خزایی، سلبریتی معروف شبکه‌های اینستاگرامی که سال‌های قبل از ایران خارج شده است، بخش‌هایی از فیلم دشمن زن را در صفحه خود به اشتراک گذاشته بود؛ اقدامی که باعث شد خیلی‌ها به ارتباط میان دست‌اندرکاران این فیلم با وی شک کنند.

 روزنامه شهروند

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------