کدام یک از سلبریتی‌ها پس از ۴۰ سالگی باردار شدند؟



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار

مطالعات اخیر نشان داده که زنان حتی بعد از سن ۳۵ سالگی نیز می‌توانند براحتی بچه دار شوند بدون این که مشکلی برای خود یا فرزندشان پیش بیاید. به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد بوده ایم که بسیاری از زنان سلبریتی حتی بعد از سن ۴۰ سالگی نیز بچه دار شده اند و جالب‌تر این که این موضوع تقریباً به یک ترند جدید در دنیای هالیوود تبدیل شده است.

 به گزارش برترین ها، برای دهه ها به زنان گفته شده است که بارداری بعد از سن ۳۵ سالگی خطرناک است و این موضوع باعث شده که زنها همیشه از شرایط خود ناراضی بوده و دایماً در دوراهی بین انتخاب شغل یا مادر شدن بوده اند. خطر بچه دار شدن بعد از سن ۳۵ سالگی موضوعی بوده که بسیاری از زنان سعی کرده اند خود را دچار آن نسازند و ترجیح داده اند که زندگی خود را برای بچه دار شدن به خطر نیندازند.

اما مطالعات اخیر نشان داده که زنان حتی بعد از سن ۳۵ سالگی نیز می توانند براحتی بچه دار شوند بدون این که مشکلی برای خود یا فرزندشان پیش بیاید. به همین دلیل در سال های اخیر شاهد بوده ایم که بسیاری از زنان سلبریتی حتی بعد از سن ۴۰ سالگی نیز بچه دار شده اند و جالب تر این که این موضوع تقریباً به یک ترند جدید در دنیای هالیوود تبدیل شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از این مادران سلبریتی که در سنین بالا نیز بچه دار شدند آشنا کنیم.

۱۶- جنت جکسون

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


جنت جکسون زمانی که اعلام کرد در سن ۴۹ سالگی باردار شده است بسیاری از طرفدارانش را در سراسر دنیا شوکه کرد و در نهایت یکسال بعد و در سن ۵۰ سالگی وضع حمل نمود. وی با کنسل کردن تور جهانی خود همه را به صورت ناخواسته از حاملگی و زایمان خود مطلع کرد زیرا او هیچگاه تورهایش را کنسل نمی کرد.

سپس جکسون رفته رفته از بیرون رفتن و حضور در برابر چشم عموم نیز دست کشید و سپس در پیامی در رسانه های اجتماعی چنین نوشت:" من و همسرم می خواهیم خانواده ای تشکیل دهیم. از این روی می خواهم تورم را عقب بیندازم. لطفاً سعی کنید این موضوع را درک کنید زیرا مهم است که الان این کار را انجام دهم زیرا به گفته پزشکان باید استراحت کنم اما شما را فراموش نکرده ام. به محض اینکه بتوانم تورم را ادامه خواهم داد". سپس جکسون در ماه آوریل سال گذشته با بچه ای در درون کالسکه ظاهر شد. پسرش، عیسی، در ماه ژانویه بدنیا آمده بود و کمی بعد جکسون جدایی اش را از همسر خود اعلام کرد. وی تاکنون درباره پسر خود سخنی نگفته است.

۱۵- کلی پرستون

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


کلی پرستون، همسر جان تراولتا، در سن ۴۸ سالگی یک فرزند پسر به نام بنجامین به دنیا آورد. زایمان او بدون مشکل انجام گرفته و تمام دوران بارداری نیز مانند یک معجزه بدون کوچکترین اتفاقی سپری شد. یک سال قبل بود که پرستون و تراولتا فرزندشان، جت، را بعد از یک حمله عصبی شدید از دست داده بودند. آن ها یک دختر نیز به نام ایلا بلو دارند. پرستون در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت:" داشتن بچه در چنین سنی واقعاً حیرت انگیز است.

هیچ شکی در این موضوع نداشتم. باردار بودن را دوست دارم و نزدیکی که هنگام داشتن آن ها در شکمم به آن ها حس می کنم را نیز دوست دارم. وقتی که فهمیدم باردار هستم شوکه شدم. رختخواب را ترک کردم و بعد برگشتم و جانی را از خواب بیدار کردم. هر دوی ما شروع به گریه کردن کردیم. اتفاق حیرت انگیزی بود".

۱۴- جینا دیویس

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


جینا دیویس ۳ فرزند دارد و همگی آن ها بعد از سن ۴۰ سالگی مادرشان به دنیا آمده اند. در سال ۲۰۰۲ ودر سن ۴۶ سالگی، دیویس دخترش ، آلیزه را بدنیا آورد و سپس در ۴۸ سالگی دوقلوهایش، کیان و کاییس را بدنیا آورد. به گفته پدرش او در اولین بارداری خود دچار کوچک ترین مشکلی نشد. دیویس خود نیز این گفته را تایید کرده و اعلام کرده است که روزی ۴ و نیم ساعت نیز در دوران بارداری کار می کرده است.

وی که در مورد زندگی شخصی خود بسیار تودار و محتاط است در مورد بدنیا آمدن دخترش بسیار با شور و حرارت مشتاقانه ای صحبت می کند. وی گفته که دیر مادر شدن هم برای خود او و هم بچه هایش سودمند بوده است. وی در این باره چنین گفته است:" من ۱۰۰ درصد مطمئنم که الان نسبت به ۵ سال پیش مادر بسیار بهتری هستم یا حتی ۱۰ یا ۲۰ سال پیش. اگر زودتر بچه دار می شدم بدون شک براحتی جزو آن مادرانی می شدم که بیش از حد خود را مشغول مادری کرده و سعی می کردم زندگیم را از طریق فرزندانم پیش ببرم. من در بهترین زمان ممکن با بهترین شخص ممکن بچه دار شدم".

۱۳- راشل ویز

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


در آوریل سال ۲۰۱۸ راشل ویز اعلام کرد که او و همسرش، دانیل کریگ انتظار اولین فرزندشان را می کشند. این بازیگر اکنون ۴۸ سال سن دارد و این اولین فرزند وی با کریگ خواهد بود. البته او از ازدواج قبلی خود با دارن آرونوفسکی دارای یک پسر ۱۱ ساله است از این رو ۱۱ سال از اولین بچه دار شدن او می گذرد. وی در مورد بارداری خود چنین گفته است:"به مدت حدود ۴ ماه حس می کردم می خواهم از همه چیز فرار کنم اما اکنون دیگر لحظات خوب فرا رسیده است.

بزودی وضع حمل خواهم کرد و من و دانیل بسیار خوشحال هستیم. بزودی یک بچه کوچک به ما اضافه خواهد شد. برای دیدن او به شدت بیقرار هستیم. دختر یا پسر بودن او یک راز است". ویز در اواخر ماه آگوست یا اوایل سپتامبر وضع حمل خواهد کرد و تا آن زمان کریگ فیلم برداری فیلم جدید جیمز باند را به اتمام رسانده است.


۱۲- هالی هانتر

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


هالی هانتر حدوداً ۵۰ ساله (دقیقاَ ۴۷ سال) بود که اعلام کرد یک دوقلوی پسر را در شکم خود دارد. وی در نهایت در سن ۴۸ سالگی وضع حمل کرده و بسیاری را حیرت زده کرد هرچند انتقاداتی نیز از تصمیم وی وجود داشت. برای این بازیگر برنده جایزه اسکار و شوهرش، گوردون مک دونالد، این اولین تجربه پدر و مادر شدن است از این رو می توان امیدوار بود که اهمیتی به گفته های دیگران نمی دهند. هانتر دوقلوهای خود را در ژانویه ۲۰۰۶ بدنیا آورد و از آن زمان تاکنون در مورد پسران و زندگی شخصی اش بسیار کم حرف بوده است.

۱۱- ایمان

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


ایمان یک سوپر مدل معروف است از این رو باورکردنی نیست که وی حتی بعد از ۴۰ سالگی نیز فیزیک بی نقص خود را حفظ کرده است. جالب تر این که وی در سن ۴۵ سالگی از همسرش دیوید بوی باردار شد و در مورد بارداری خود چنین گفت:" مردم در مورد معجزه تولد صحبت می کنند، نه باردار شدن معجزه است. من از روش لقاح مصنوعی استفاده کردم اما اتفاقی نیفتاد. از این رو به فکر پذیرفتن فرزند خوانده افتادم و سپس باردار شدم. این اتفاق یک معجزه واقعی بود". البته الکساندر اولین فرزند ایمان نیست . وی در دهه ۷۰ با یک بازیکن بسکتبال به نام اسپنسر هیوود ازدواج کرده و از او یک دختر به نام زلیخا نیز دارد.

۱۰- آلیسا میلانو

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


در سال ۲۰۱۳، آلیسا میلانو دومین فرزندش را به دنیا آورد. وی در آن زمان ۴۱ سال داشت. وی و همسرش، دیوید بوگلیاری از بچه دار شدن در چنین سنی پیشمان نیستند. میلانو در مصاحبه ای در این باب چنین گفت:" من از اینکه این همه مدت برای مادر شدن صبر کردم خوشحالم. من روزهای نهار خوردن به عنوان یک خانم مجرد و روزهای خرید کردن آزادانه ام را گذرانده ام. این بار البته صبح ها کمی ناراحتی داشتم اما این شرایط درست در هفته ۱۲اُم بارداری از بین رفت".

۹- ایوا مندز

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


وقتی که ایوا مندز و رایان گاسلینگ با هم ازدواج کردند بسیاری از این اتفاق شگفت زده شدند. شاید دختران زیادی آرزو داشتند جای مندز باشند اما او بود که توانسته بود دل گاسلینگ را برباید. اکنون این دو دارای دو فرزند هستند که هر دو بعد از سن ۴۰ سالگی مندز به دنیا آمده اند. وی اولین فرزندش را در سن ۴۰ سالگی و دومی را نیز در سن ۴۲ سالگی بدنیا آورد.

فرزندان او هر دو دختر بوده و مندز چنان آن ها را از رسانه ها دور نگه داشته که حتی طرفدارانشان نیز نام آن ها را نمی دانند. او حتی بارداری خود را به اطلاع رسانه ها نرساند و اکنون نیز به ندرت در مورد دخترانش حرف می زند. مندز که اکنون ۴۴ ساله شده و تنها چیزی که از صحبت های او در مورد دخترهایش مشخص شده این است که اسم میانی هر دو دختر او آمادا است.

۸- ماریا کری

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


ماریا کری و همسر سابقش، نیک کنون، در سال ۲۰۱۱ صاحب دوقلو شدند که در آن زمان کری ۴۲ سال داشت. این دو کودک به دلیل اسم های خاصی که داشتند بیش از پیش مشهور شدند: موروکان و مونرو که با نام های اختصاری روک و رو شناخته می شوند.

ماریا کری اعتراف کرده که برای بهبود شرایط باروری خود هورمون درمانی کرده و دلیل آن را داشتن سابقه سقط جنین عنوان کرده است. علاوه بر این وی تصدیق کرده که طب سوزنی نیز در حامله شدن او نقش داشته است و ادعا کرده که این دو تنها فرزندان وی خواهند بود. در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۶، کری اینگونه گفته است:" این دو بچه های من هستند. فکر می کنم وقتی که سگمان را نوازش می کنم آن ها احساس شدید حسادت بکنند". البته بعد از جدایی از نیک کنون هنوز مشخص نشده که آیا وی رابطه عاطفی با مرد دیگری برقرار کرده یا خیر.


۷- مریل استریپ

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


مریل استریپ همیشه نقش مادران خوب را بازی کرده است اما در واقع وی مادر ۴ فرزند است. آخرین فرزند او زمانی بدنیا آمد که استریپ ۴۱ سال داشت. در مصاحبه ای که این بازیگر برنده جایزه اسکار در سال ۲۰۰۸ داشت در مورد خانواده و بچه هایش چنین گفت:" مادر شدن، ازدواج. این یک کار تعادلی است. به خصوص زمانی که کاری داری و فکر می کنی این کار مثمر ثمر خواهد بود. این یک چالش است اما از نوع خوبش. نصیحت کردن چیزی است ک من در مورد فرزندانم انجام می دهم و نه گوش دادن. نصیحت کردن و دستور دادن".

۶- سلین دیون

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


بعد از چندین تلاش ناموفق در زمینه لقاح مصنوعی در سن ۴۲ سالگی، سلین دیون در نهایت باردار شد و دوقلو بدنیا آورد. او و شوهر فقیدش، رنی آنجیل، از قبل نیز یک پسر داشتند. سلین دیون از زمان مرگ همسرش در سال ۲۰۱۶ به دلیل بیماری سرطان، بیش از پیش مواظب دوقلوهایش است.

وی در ماصحبه هایش گفته که تمامی فرزندانش را به روش لقاح مصنوعی باردار شده و بارداری برایش با مشکلات زیادی همراه بوده است. وی گفته که از موفقیت در دنیای موسیقی بعد از ۳۰ سال تلاش خوشحال است اما خوشحالی و شادی را تنها در وجود فرزندانش می بیند و از نظر او هیچ چیزی با مادر شدن قابل مقایسه نیست. وی گفته که البته دوست دارد یک دختر نیز داشته باشد هرچند این خواسته کمی خودخواهانه است.

۵- سلما هایک

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


در سال ۲۰۰۷، سلما هایک در سن ۴۱ سالگی باردار شد. سال بعد بود که او و همسرش فرانسیس هنری پینول صاحب یک دختر به نام والنتینا شدند. هایک در مصاحبه یا اپرا وینفری در این باره چنین گفته است:" کمی اعصاب خردکن است که این همه مدت صبر کنی اما این بهترین زمان برای داشتن بچه است زیرا قبلاً کارهای بسیاری در زندگیت انجام داده ای.

تنها باید او را از سیستم خودت بیرون ببری و می توانی به عنوان یک مادر حس راحتی داشته باشی. اگر ۲۳ ساله باشی این موضوع را نمی دانی زیرا فکر می کنی که کارهای بسیار دیگری باید انجام دهی اما اگر از قبل آن کارها را انجام داده باشی دیگر می توانی تنها روی این موضوع تمرکز کنی و از هر لحظه آن لذت ببری".

۴- گوون استفانی

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


گوون استفانی در دهه ۳۰ زندگی خود دو بار بچه دار شد و اعتراف کرده که فکر می کرده دیگر هیچگاه بچه دار نخواهد شد. اما استفانی زمانی که ۴۴ سال داشت بار دیگر باردار شد و این برخلاف موضوعی بود که قبلاً به فرزندان خود گفته بود. وی در مصاحبه ای گفت که پسر بزرگش بارها به او گفته که برای داشتن یک برادر یا خواهر کوچکتر دعا کرده است و این اتفاق در نهایت در سال ۲۰۱۴ رخ داد. البته وی قبلاً برای داشتن سومین فرزند تلاش کرده بود اما این اتفاق دو سال بعد رخ داد.

۳- هالی بری

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار



هالی بری از قبل یک فرزند از شوهر سابقش داشت و تصمیمی برای بچه دار شدن دوباره نداشت. درگیری او با شوهر سابقش برای بدست آوردن حضانت دخترشان مشکلات بسیاری برای او به وجود آورد و رسانه ها نیز به طور کامل این درگیری را پوشش دادند. وقتی که بری با الیویه مارتینز وارد رابطه شده و موضوع بین آن ها جدی شد، بری در نهایت در سن ۴۶ سالگی و در سال ۲۰۱۳ باردار شد. وی در مصاحبه ای اعلام کرد که از این موضوع شوکه شده است:" راستش را بگویم باور نمی کردم که بارداری در سن من امکانپذیر باشد.

می دانید من راه خودم را می رفتم. من در شرف یائسگی بودم و این اتفاق بسیار جالب بود. منظورم این است که فکر نمی کردم بار دیگر بچه دار شدن برایم امکان پذیر باشد و فکر می کردم که دیگر هیچوقت نباید ازدواج کنم. از این رو یاد گرفتم که هرگز نگویم هرگز.نحله یک سال و نیم برای یک بچه و تختخواب تاشو او دعا کرد و در نهایت به هر دو رسید".

۲- سوزان ساراندون

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


سوزان ساراندون در سنین ۴۲ و ۴۵ سالگی دو پسر از همسرش تیم رابینز به دنیا آورد. وی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۴ در این باره چنین گفت:" باردار شدن من برایم چنان اتفاق عجیب و غریبی بود که با خودم فکر کردم که نباید این موضوع را نادیده بگیرم. از این رو از جا پریدم و با خودم فکر کردم که این اتفاق کی افتاده است". ساراندون در سن ۶۷ سالگی مادربزرگ شد و اکنون از نظر او مادر بودن حس بسیار بزرگ و دوست داشتنی است. وی می گوید که پس از بدنیا آمدن نوه اش نیز حسی شبیه به دوران بارداری خود دارد.

۱- بریجیت نیلسن

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی های باردار


بریجیت نیلسن ۵۴ سال دارد و باردار است و بله درست خوانده اید. این بازیگر و مدل مشهور اخیراً تصویری از خود را در حال مالیدن شکم برآمده اش در اینستاگرام منتشر کرده است. این پنجمین فرزند نیسلن و اولین فرزند او با همسرش ماتیا دسی، در طول زندگی ۱۰ ساله مشترکشان است. وی از رابطه زناشویی قبلی خود و از سن ۲۳ تا ۳۴ سالگی ۴ فرزند پسر به دنیا آورد. نیلسن هنوز در مورد زمان زایمان کردن صحبتی نکرده و در این مدت نیز مصاحبه ای نداشته است اما به نظر می رسد که از این اتفاق بسیار خوشحال و هیجان زده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------