آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

نتفلیکس نقدهای کاربران را حذف خواهد کرد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,نتفلیکس

نتفلیکس در اقدامی عجیب تصمیم گرفته است تا یکی، دو ماه آینده به شکل تدریجی از انتشار نقدهایی که کاربرانش می نویسند، جلوگیری کند.

به گزارش آی سینما،  این غول دنیای آنلاین از 30 ژوئیه از انتشار نقدهای کاربرانش جلوگیری خواهد کرد و از اواسط ماه اوت هم کل نقدهایی را که مشتریانش تاکنون منتشر کرده اند، از وبسایتش حذف خواهد کرد. به گفته مسئولان این پلتفرم آنلاین، نقدهای کاربران به مرور خاصیتش را از دست می دهد و به اندازه گذشته کاربردی نیست.


تصمیم نتفلیکس مبنی بر حذف نقدهای کاربران، احتمالا فقط به یک موضوع برمی گردد: این نقدها ممکن است افراد را از تماشای محتوای بیشتر روی این سرویس آنلاین سرخورده کرده باشد. به نظر می رسد نقدهای منفی به نفع کسب وکار این کمپانی اسم ورسم دار نباشد، به خصوص که نتفلیکس هم اکنون بودجه بیشتری را به برنامه سازی و تولید برنامه های اورجینال اختصاص داده است. این پلتفرم آنلاین صرفا اجازه خواهد داد کاربرانش بر اساس درجه بندی پنج ستاره به فیلم ها و سریال ها امتیاز بدهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------