آغاز پیش تولید «تپلی»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,تپلی

فیلم سینمایی «تپلی» با دریافت پروانه ساخت هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.

به گزارش بانی فیلم،  «تپلی» عنوان فیلم سینمایی جدید حسین قناعت محسوب می شود که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده و در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد.


قناعت نگارش فیلمنامه این فیلم را اوایل تابستان به پایان رسانده و پس از آن نیز بلافاصله برای پروانه ساخت فیلم اقدام کرد. وی قصد دارد فیلم جدیدش را برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان که در شهریور ماه برگزار می شود آماده نمایش کند.


موضوع «تپلی» مانند چند ساخته پیشین کارگردانش درباره کودک و خانواده است. داستان این فیلم درباره خانواده ای سه نفره شامل یک پسر هفت – هشت ساله به همراه پدر و مادرش است که در طول داستان اتفاقات مختلفی برایشان رخ می دهد.


در واقع این فیلم به یادآوری مسئله کودک درون انسان ها می پردازد که بسیاری آن را به دلیل تغییر زمانه و شرایط از یاد برده اند.


از میان عوامل این فیلم تاکنون حضور فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، هاشم علی اکبری مدیر تولید، پریسا پروین نیا تدوینگر، زهره سیه پوش طراح گریم و مهدی مطلبی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز قطعی شده است.


براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، ۹۰ درصد از فیلمبرداری این پروژه سینمایی در تهران و مابقی در بندرانزلی انجام می شود. برخی از لوکیشن های فیلم نیز تاکنون انتخاب شده است.
حسین قناعت خود تهیه کنندگی «تپلی» را برعهده گرفته است. این کارگردان پیش از این فیلم های سینمایی «لازانیا»، «قهرمانان کوچک»، «دزد و پری»، «زخم شانه حوا»، «ماجراهای اینترنتی»، «من و نگین دات کام» را مقابل دوربین برده و «تپلی» هفتمین فیلم بلند وی در مقام کارگردان محسوب می شود.


پیش تر زنده یاد محمدرضا میرلوحی فیلمی به نام «تپلی» ساخته بود که در سال ۱۳۵۱ با بازی بازیگرانی چون مرتضی عقیلی، بهرام وطن پرست، زهرا حاتمی، مهدی فخیم زاده و زنده یاد نعمت ا… گرجی به نمایش درآمد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------