کاربران شبکه‌های مجازی موضوع سریال پدر را دستمایه طنز و انتقاد قرار دادند



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال پدر

دخترها پسرجوان را دوره کرده‌اند و پسرجوان خود را از پنجره به بیرون پرتاب می‌کند.  باورتان نمی‌شود که نشود،اما این صحنه را در سریال تلویزیونی پدر دیدیم که حالادوباره این موضوع تلویزیون و دست‌اندرکاران سریال را وارد حاشیه‌های اینستاگرامی کرده است. حامد عنقا، تهیه‌کننده این سریال البته همزمان معتقد است که استثنا جذابیت درام را بیشتر می‌کند، ضمن این‌که ماجرا خیلی هم غیرواقعی نیست.

این حرف درحالی است که کاربران در صفحات مجازی، واکنش‌های جالبی به سریال داشتند، نه‌تنها به سریال انتقاد کرده‌اند که حتی پای مهدی سلطانی را به میان کشیده‌اند و از او بابت بازی در این سریال گلایه کرده‌اند. با وجود این، تهیه‌کننده سریال در گفت‌وگو با «شهروند» چند نکته را درباره سریال پدر توضیح داد: «از آنجایی که هنوز مشاور هنری هیأت موسس دانشگاه آزاد هستم، خیلی هم این موضوع غیرواقعی نیست اما به‌عنوان یک درام‌نویس تلویزیونی می‌پرسم آیا قصه آدم‌های واقعی که اتفاق افتاده، قابل تصویرکردن و جذاب است آن‌هم به صورتی که مردم آن را دنبال کنند.»

او معتقد است که جذابیت درام‌های مهم پرطرفدار دنیا مثل کازابلانکا به خاطر استثنابودنشان است: «هیچ‌کسی در هنگام ماهیگیری در دریا ماهی به بزرگی کاراکتر اصلی مرد دریای همینگوی صید نمی‌کند، بنابراین همین ماجراها قصه را جذاب می‌کند.» اما منتقدان این سریال در وهله اول به دوره‌کردن یک پسر توسط چند دختر انتقاد کرده‌اند و از طرف دیگر گفته‌اند که چرا خود را از پنجره به بیرون پرتاب کرد و می‌توانست فرار کند، درحالی ‌که عنقا در این‌باره هم حرف‌های جالبی دارد: «چه بلایی سرمان آمده که فکر می‌کنیم وقتی یک پسر مورد هجمه چند دختر قرار می‌گیرد، به خاطر دوری از این موقعیت چنین فکری به ذهنش نمی‌رسد و ممکن نیست که از پنجره بیرون برود. چرا برایمان باورپذیر نیست که از پنجره طبقه اول بیرون برود و اتفاقی برای او نیفتد؟»

کاربران مجازی البته در دو روز گذشته حسابی پای کار آمده‌اند و خیلی نکته‌های جالبی گفته‌اند اما تهیه‌کننده سریال پدر اینها را حاشیه نمی‌داند و می‌گوید: «نمی‌دانم آمار کامنت‌ها را از کجا می‌گیرید اما از هر ١٠٠تایی که من پای مطالبی که درباره سریال پدر است دیده‌ام، فقط ١٠تای آن درباره این مسأله است.» جالب اینکه، تنهایی لیلا، سریال قبلی این تهیه‌کننده هم دقیقا همین موضوع را نشان داده بود و انگار حالا سریال پدر کپی همان قبلی است؛ اگرچه به اعتقاد تهیه‌کننده، این سریال باورپذیر‌تر از تنهایی لیلا بوده است.

کامنت‌های کاربران درباره سریال پدر
  حیدری: آخه کدوم پسری دو، سه‌تا دختر دورش‌کردن خودشو از پنجره پرت می‌کنه بیرون.

  جانبازی: یه سریال سفارشی! کپی ناشیانه از فیلم دلشکسته.

  مهدی: باورم نمی‌شه هنوز یه عده پیدا می‌شن این مزخرفات را پیگیری کنن.

  ام ١٩٩٥: چرا اسم سریال رو گذاشتین پدر، مگه یوسف پیامبر سیزن ٢ نیست!

  مهدیه: تنهایی لیلا در ورژن جدید. ایده جدید نیست واقعا.

  مازیار: طرف خودش رو انداخته و کشته! جونش براش مهم نبوده، نکته‌ش اینه که وقتی خودش مهم نیست، دیگران بی‌اهمیت‌ترند، رواج تفکرات داعشی.

  مینا: حیف مهدی سلطانی و لعیا زنگنه. چقدر این دو بازیگر جدید دوست‌نداشتنی هستند.

   دلارام: افتضاح و تخیلی. حیف چشمامون که بشینیم این سریال رو ببینیم! واقعا ملت رو چی فرض کردن.

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------