آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

۶تابلو از «دی کونینگ» در یک گنجه کشف شد.



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تابلوی دی کونینگ

یک دلال آثار هنری شش اثر از «دی کونینگ» نقاش شهیر را درون یک گنجه قفل شده کشف کرد. «دیوید کیلِن» محتویات یک گنجه را به قیمت ۱۵ هزار دلار خرید و سپس آثاری از نقاشان بزرگ دنیا را داخل آن کشف کرد. در سال ۲۰۱۵ آثاری از دی کونینگ و جکسون پولاک به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار فروخته شد.

 دیوید کیلِن که یک نمایشگاه آثار هنری در چلسی دارد، به نیویورک پست گفت که یکی از آثار نقاش مدرنیست سوئیسی آلمانی اوایل قرن بیستم «پل کلی» را نیز پیدا کرده است.

شهرت دی کونینگ باعث شده است پول های هنگفتی بابت آثار این هنرمند پرداخت شود.

دیوید کیلِن گفت که سال گذشته در هوهوکوس نیوجرسی یک قفسه قفل شده را همراه با محتویاتش خریداری کرده است. او گفت از این خریدی که انجام داده خیلی انتظار نداشته و تلقی اش این بوده است که محتویات داخل آن بیشتر شامل اشیای بدون استفاده باشد اما زمانی که آن را باز می کند با تابلوهای نقاش بزرگ «دی کونینگ» مواجه می شود.

در حراجی ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ که توسط کریستی برگزار شد، تابلویی بدون عنوان از دی کونینگ به خریداری گمنام به مبلغ ۶۶ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروخته شد.

کیلِن درباره فروش این تابلوهای تازه کشف شده گفت: قصد دارم این تابلوهای نقاشی را ابتدا به نمایش عموم بگذارم و در فصل پاییز هم آن ها را به فروش خواهم رساند.کیلن با فروش این تابلوها می تواند به عضویت باشگاه ثروتمندان میلیون دلاری بپیوندد.

 

روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------