چهره‌های مشهوری که از اختلال‌های روانی‌شان می‌گویند؛ از لیدی گاگا تا؛ شاهزاده هری



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,اختلالهای روانی چهره های مشهور

 سلبریتی‌های جهانی می‌خواهند تابوی حرف زدن از بیماری‌های روحی و روانی را بشکنند. از لیدی گاگا گرفته تا میشل ویلیامز، کیتی پری، ماریا کری و شاهزاده هری حالا هر کدام نوبت‌به‌نوبت درباره رازهای مگوی‌شان می‌گویند و اختلال‌های روانی. «میشل ویلیامز»، خواننده ۳۷ ساله گروه مشهور «دستینیز چایلد» به تازگی در صفحه اینستاگرام درباره مشکلاتی نوشته که سال‌ها با آن روبه‌رو بوده و حتی از یک گروه متخصص هم درخواست کمک کرده است. دلایل افسردگی و اختلالات روانی متفاوت است، یکی از شکست عاطفی دچار مشکل می‌شود و دیگری با بحران شخصیت.

کیتی پری یکی از آنهایی است که واکنش مخاطبان به آلبوم «شاهد» جدیدش باعث افسردگی‌اش شده است. نفر بعدی فرانسیس بین کوبین، دختر «کرت کوبین» نوازنده گیتار و بنیانگذار گروه راک «نیروانا» است که ۲۴‌سال پس از خودکشی پدرش در مورد تابوی بیماری روحی در آمریکا صحبت کرد. لیدی گاگا شخص دیگری بود که دو‌سال قبل با نوشتن نامه‌ای پرده از مشکلاتی روحی خود و بیماری «پی‌تی‌اس‌دی» یا استرس پس از سانحه برداشت.

همچنین در بهار ‌سال ۲۰۱۸، «مارایا کری» خواننده مشهور آمریکایی اعلام کرد که از ‌سال ۲۰۰۱ با اختلال دوقطبی دست به گریبان است، ولی درمان‌هایش نتیجه مثبت داشته و احساس بهتری می‌کند. از دیگر چهره‌های مشهوری که دراین‌باره حرف زده، شاهزاده هری بریتانیاست که گفته به دنبال مرگ مادرش در ‌سال ۱۹۹۷ و در طول ٢٠‌سال بعد از آن، بارها تا مرز جنون رفته است و تنها با روانکاری توانسته با این مشکلات کنار بیاید.

 

 روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------