انتقاد تند احمد مهرانفر از یک بی‌اخلاقی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,احمدمهران فر

احمد مهران‌فر با انتشار متنی در اینستاگرامش از انتشار مصاحبه‌ای درستکاری شده در فضای مجازی گلایه کرد و درباره حضورش در فصل بعدی سریال «پایتخت» توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین،  احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال «پایتخت» متنی را درباره حضورش در فصل بعدی این سریال در اینستاگرام منتشر کرد: «۱- باید بگویم اخیراً مصاحبه‌ای از من پخش شده که مربوط به جشنواره فجر سال قبل است، برای کسانی که این مصاحبه را با حذف و قیچی جور دیگری به مردم نشان دادند متأسفم.

٢- کلاً اهل حاشیه نیستم نمی‌دانم چرا بعضی از پیج‌های زرد و بی محتوا سعی در حاشیه‌سازی و تجاوز به حریم شخصی ما دارند؟! برای افراد و پیج‌های تجاوزگر که برای لایک و کامنت تیترهای دروغین جعل می‌کنند متأسفم.

٣- انتخاب حق یک بازیگر است ... هر بازیگری حق دارد کاری را بازی کند یا نکند، برای کسانی که با فحاشی و بی‌احترامی فرهنگ خود را نشان دادند هم متأسفم... لطفاً به صفحه شخصی این عزیزان حتماً سر بزنید و ببینید چقدر آدم‌های حقیر و دِفرمه‌ای هستند.

و آخر اینکه اگر «پایتخت» دیگری در کار باشد همه تلاش خود را خواهم کرد تا در آن حضور داشته باشم، «پایتخت» یک خانواده است و همه افراد خانواده باید باشند...»

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,احمدمهران فر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------