آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

شهاب حسینی در شبکه سلامت!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در ستونی که پیش رو دارید، بعضاً شاهد انتقادات نگارنده به تلویزیون و برنامه ها و سریال هایش بوده اید. اما قرار نیست که مدام انتقاد کنیم. گاهی هم قصد داریم برخی اقدامات ارزشمند را ارج نهیم. از جمله اینکه یکی از برنامه های شبکه سلامت نگاه متفاوتی به برخی فیلم های سینمایی دارد که اقدام جالبی است.


یکی از اتفاقات هفته گذشته پخش فیلم «برادرم خسرو» با بازی شهاب حسینی در شبکه سلامت بود که جمعه شب روی آنتن این شبکه رفت. گویا این شبکه نیز که رسالت و وظیفه اش در عنوان شبکه لحاظ شده است هم به این نتیجه رسیده که بخشی از آموزش و تاثیرگذاری مفاهیم مهم سلامتی را می توان از طریق برخی آثار نمایشی و حضور هنرمندان در کار بهره گرفت. این شبکه برنامه ای با عنوان «سینما سلامت» دارد که با اجرای فرهاد جم روی آنتن می رود که در این برنامه بحث های کارشناسی مهمی بیان می شود.


جمعه هفته گذشته بخش هایی از فیلم «برادرم خسرو» با بازی شهاب حسینی از این شبکه پخش شد که با توجه به مضمون و داستان فیلم تناسب بسیار خوبی با موضوع برنامه داشت.


گرچه این برنامه مدتی است روی آنتن است و گاها با پخش بخش هایی از فیلم هایی که متناسب با حال و هوای برنامه و بحث های کارشناسی باشد، سعی کرده تا رضایت مخاطبان بسیاری را کسب کند که این هفته از فیلم «برادرم خسرو» و محبوبیت شهاب حسینی برای انتقال مفاهیم خود بهره گرفت که کار جالبی بود.

 

بانی فیلم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------