آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

اولین جشن سالانه صدا برگزار می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محمدرضاعلیزاده

اولین جشن سالانه «صدا» با هدف قدردانی از هنرمندان پیشکسوت عرصه گویندگی، مجریگری، دوبله و هنرهای صدا در سینما و موسیقی و معرفی جوانان مستعد در این عرصه برگزار می شود.

به گزارش مهر، محمدرضا علیزاده مجری طرح اولین جشن صدا از برگزاری این جشن با تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و جوانان جویای نام گویندگی، مجریگری، دوبلاژ و هنرهای صدا در سینما و موسیقی سخن گفت.

مجری طرح اولین جشن صدا توضیح داد: اولین جشن سالانه صدا می تواند  در برگیرنده  یک شب خاطرانگیز برای خانواده های این هنرمندان، تجلیل از جادوگران صدا، اقدام برای رفع مشکلات آنان و ارایه راهکارهای تخصصی برای ورود جوانان علاقمند به این عرصه باشد. از اهداف این جشن می توان به بررسی دلایل دورماندن چهره این هنرمندان از قاب رسانه ملی، ارایه راهکارها برای رفع مشکلات این هنر، ارتباط نزدیک هنرمندان با مسئولان، حضور مدیران دولتی درکنار هنرمندان دوبله و ایجاد انگیزه برای جوانان اشاره کرد.

مدیر مسئول موسسه «آوا تصویر» گفت: درصدد آن هستیم اولین جشن صدا را با مشارکت موسسات و همکاری نهادهای مرتبط در آذر ماه سال جاری در تهران برگزار کنیم. ما به دنبال این هستیم که تلاش برای دریافت تندیس جشن سالانه صدا از سوی علاقمندان و هنرمندان این رشته از حس رقابتی خاصی برخودار باشد و آتیه برگزاری این جشن با معرفی هنرمندان شاخص انجام گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------