آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

محمدرضا فروتن هم بازیگر نمایش خانگی شد!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محمدرضافروتن

سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی شهریور وارد مرحله تصویربرداری می شود.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال در این باره به بانی فیلم گفت: همچنان کار در مرحله پیش تولید و مذاکره با بازیگران قرار دارد که محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در سریال قطعی شده است.


وی همچنین افزود: «دل» یک سریال ملودرام خانوادگی است که دومین تجربه منوچهر هادی در ساخت مجموعه نمایش خانگی است که البته نخستین تجربه من هم در این زمینه است. بابک و میثم کایدان نگارش فیلمنامه سریال را برعهده دارند که حدود ۱۷- ۱۸ قسمت از فیلمنامه به نگارش درآمده است و امیدوارم بتوانیم اواخر شهریور کار را کلید بزنیم. به این خاطر که منوچهر هادی درگیر ساخت فیلم سینمایی اش است که بعد از پایان آن فیلم، وارد تولید این سریال خواهیم شد.


محمدی همچنین بیان کرد: هنوز ۶- ۷ بازیگر برای نقش های اصلی دیگر مانده که هنوز انتخاب نشده اند که قطعا از بازیگران نام آشنا خواهند بود.


این تهیه کننده در انتها درباره دو سریالی که روی آنتن دارد نیز بیان کرد: خوشبختانه «آرماندو» و «دلدادگان» دو ژانر متفاوت و با دو گروه متفاوت ساخته شده است. به هر حال من تجربه ملودرام و طنز را پیش از این هم داشتم. «آرماندو» محصول سال ۱۳۹۵ است که قرار بود نوروز ۹۶ پخش شود. اما چون بازیگرانی که مدنظر داشتیم را بدست نیاوردیم، قرار شد سال بعدش پخش شود که حالا مدیران تلویزیون تصمیم گرفتند این مجموعه در زمانی روی آنتن برود که هیچ کار طنزی در تلویزیون پخش نمی شود. از طرفی قرار بود در شبکه سه پخش شود که به شبکه یک رسید. امیدوارم هر دو سریال «آرماند» و «دلدادگان» بتوانند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.


سریال «دل» در ۲۸ قسمت برای توزیع در شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد که در مرحله پیش تولید قرار دارد.


داستان این مجموعه خانوادگی و عاشقانه است و به گفته نویسنده کار بسیار سنگینی خواهد بود.


منوچهر هادی سال گذشته مجموعه «عاشقانه» را در شبکه نمایش خانگی داشت «دل» به قلم بابک و میثم کایدان به نگارش درامده و ایرج محمدی تهیه کننده سریال است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------