دو فیلم تازه برای رینولدز



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رایان رینولدز

 

 رایان رینولدز هنرپیشه ۴۲ ساله کانادایی که با بازی در دو گانه کمیک بوکی «ددپول» مطرح تر و پولسازتر شده، دو فیلم جدید را در دست تولید دارد.


یکی فیلمی به نام «غریبه کوچک» است که تصویربرداری آن تمام شده و اینک مراحل موسوم به «پس از تولید» را می گذراند و دیگری فیلمی کارتونی به نام «کارآگاه پیکاچو» که رینولدز در آن طبعاً فقط صداپیشگی و به جای یکی از کاراکترها صحبت خواهد کرد.


رینولدز هر چند کارش را در مدیوم سینما از سال ۱۹۹۳ با فیلم های جدی و دراماتیک و برخی کمدی رمانتیک ها مثل «همه ما سقوط می کنیم»، «هارالد و کومار به قلعه سفید می روند» و «خانه امن» شروع و پیگیری کرد اما فیلم های کمیک استریپی و ماجراهای فانتزی نیز سهم مهمی در اوج گیری او داشته اند و به جز «ددپول»ها باید از «وولورین» محصول ۲۰۰۹ و «فانوس سبز» محصول ۲۰۱۱ در این زمینه یاد کرد. صداپیشگی و به واقع کارتون دوستی رینولدز در انیمیشن های «کرودز» و «توربو» هم مشاهده شده است. با این اوصاف می توان به این نتیجه بدیهی رسید که رینولدز در عین حفظ خصلت های عمده سینمایی اش از آزمودن ژانرهایی هم که در گذشته شخصیتی را با آنها احساس نمی کرده است، ابایی ندارد و در هر مسیر ممکن و معقولی گام برمی دارد و منتظر فرصت های خوب و اتفاقات مساعد می ماند.

 

بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------