آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تصویربرداری «گشت پلیس» در ایستگاه پایانی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال گشت پلیس

تصویربرداری سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت یکی دو روز دیگر به پایان می رسد.

مهرداد خوشبخت کارگردان این سریال در گفت و گو با بانی فیلم با اعلام این خبر افزود: یکی دو روز دیگر تصویربرداری سریال به پایان می رسد و پریسا مقتدی آخرین بازیگری بود که به گروه پیوست و مقابل دوربین رفت. او نقش همسر رامین (فرهاد قائمیان) را بازی می کند.


وی در ادامه درباره ارتباط این مجموعه با «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی که سال گذشته پخش شد، توضیح داد: این سریال هیچ ارتباطی با «گشت ویژه» قبلی ندارد. قصه ها و کاراکترها خیلی متفاوت از آن سریال است. فوق العاده اکشن این کار زیاد و کار پرتحرکی است.
این کارگردان درباره عنوان سریال هم بیان کرد: عنوان اصلی سریال «پلیس» است و فیلمنامه اول عنوانش «گشت ویژه» بود. پرونده ها هم که عموما تخیلی است ولی خب نمونه های مشابه آن قطعا در واقعیت وجود داشته و دارد. خوشبخت همچنین درباره شرایط تولید این سریال هم گفت: من از شرایطی که در این کار داشتیم و علی رغم تغییرات و دخالت های خیلی زیاد تلویزیون و ناجی هنر در فلیمنامه باز هم از کار راضی هستم. چون همه بچه ها همت و تلاش کردند تا کار خوبی ارائه بدهند. نکته بعدی اینکه اگر بودجه و شرایط کاری و زمان کم را بخواهیم مدنظر بگیریم، می توانم بگویم اصلا نمی شد که با این بودجه چنین کاری را ساخت. اما تهیه کننده ما خیلی حمایت کرد و همراه بود تا کار تا جایی که امکان دارد و آنچه من برای ساختن کار لازم داشتم، فراهم کند و خروجی خوبی داشته باشد.


کارگردان سریال «شهر دقیانوس» همچنین افزود: اتفاقی که در اغلب سریال های ما می افتد خیلی ربطی به پلیسی و اجتماعی بودن کار هم ندارد، این است که معمولا سریال های ما وقتی درباره شغل خاصی است و صاحبان آن شغل در واقع هدف قرار می دهند مثل پزشکان، پلیس و آتش نشان ها عموما یک وجه مشترکی دارند و این است که آن آدمها خیلی واقعی نمی شوند. یعنی مثل نمونه هایی که در بستر جامعه می بینیم، نمی شوند و بیشتر تلاش می شود نمونه های ایده آل آن شغل دیده شود. به عنوان مثال پلیسی را که در سریال ها می بینیم، پلیسی است که می خواهیم باشد؛ نه پلیسی که در حقیقت هست. در سریال ما خیلی تلاش شد پلیس ما باورپذیر باشد و تماشاچی پس نزند و کاراکترها را دوست داشته باشد. امیدوارم هنگام پخش درگیر جرح و تعدیل نشود تا سریال باورپذیری درباره پلیس داشته باشم.


«گشت پلیس» با نام قبلی «گشت ویژه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید پروینی است که در ۱۵ قسمت ساخته شده که قرار است پاییز در هفته نیروی انتظامی از یکی از شبکه های سیما پخش شود.


داستان این سریال در یک اداره پلیس آگاهی می‌گذرد و قصه اصلی پیرامون چهار پلیس است که فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری و رضا کریمی آن را بازی می‌کنند و به فواصل در عملیات‌هایی که در سطح شهر برپا می‌شود حضور دارند. لوکیشن اصلی این سریال در سرای محله‌ای در غرب تهران است که توسط گروه دکور و صحنه به اداره پلیس آگاهی تبدیل شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------