دفاع احسان کرمی از رامبد جوان در برابر انتقادهای مربوط به مسابقه خنداننده شو



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,احسان کرمی

احسان کرمی با اشاره به نقش رامبد جوان در مسابقات «خنداننده شو» در برنامه «خندوانه» و جدیتی که در کارش دارد، از دشواری‌های کار او و مسئولیتی که در برابر مخاطبان دارد نوشت.

 به گزارش خبرآنلاین،  احسان کرمی، مجری تلویزیون و بازیگر که این روزها اجرای مسابقه «خنداننده شو» در برنامه «خندوانه» را برعهده دارد درباره رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: «از رامبد كه حرف ميزنم، از كه حرف ميزنم؟!

از كسى كه وقتى مطمئنه كارى درسته حتمن انجامش ميده. كسى كه اصول كارشو زير پا نميذاره. يادمون نره كه خندوانه و خنداننده شو برنامه رامبده. و موفقيت هر كدوم از بچه‌ها موفقيت رامبد و خندوانه است. به عنوان مجرى خنداننده شو هر روز ميبينم كه رامبد، اشكان، جناب آييش و خانم بهرام چطور براى موفقيت همه بچه ها و نه فقط هم تيمى‌ها تلاش ميكنن و گاهى به شدت فشارهاى عجيبى رو تحمل ميكنن.

اما قصه رامبد يه كم متفاوته. كنترل و هدايت بچه‌هاى با استعداد، با هوش، مشتاق اما آماتور خنداننده كار بى نهايت دشواريه و اين مهم در درجه اول به عهده رامبده.

رامبد جوان يك كارگردان جدى و بسيار حرفه اى و از همه مهمتر يك انسان مسئول نسبت به جامعه و مردمشه. ميدونم كه دوست نداره اينا رو بنويسم. منتها مسئله اينه كه منم مثل خودش وقتى فكر ميكنم كارى درسته حتمن انجامش ميدم! خوشحالم كه در سه سال گذشته تنها برنامه اى كه اجراشو پذيرفتم خنداننده شو بوده.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------