چرا جمشید مشایخی از بیمارستان مرخص نمی‌شود؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جمشیدمشایخی

پ سام مشایخی، فرزند جشمید مشایخی از بهبود حال پدرش خبر داد و گفت با توجه مساعد بودن شرایط جسمانی جمشید مشایخی احتمال دارد او تا پایان هفته از بیمارستان مرخص شود.

 به گزارش خبرآنلاین،  جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان از چندی پیش به دلیل مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شد و در حال حاضر نیز دوران نقاهت را در بیمارستان می‌گذارند و هنوز مرخص نشده است. این بازیگر پیشکسوت ۱۳ تیر در بیمارستان بستری و در ۲۰ تیر جراحی شد.

سام مشایخی در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش و زمان مرخص شدن او از بیمارستان گفت: «پدر در حال حاضر در بخش بستری هستند و فکر می‌کنم با این روند انشاالله تا پایان این هفته از بیمارستان مرخص شوند.»

او ادامه داد: «این روزها پدر دوران نقاهت را می‌گذرانند اما این دوران یک مقدار طولانی شد، حدود ۱۵ روز است که ما منتظر ترخیص پدر از بیمارستان هستیم اما ایشان هنوز در در بیمارستان بستری هستند. با دوستان خبرنگار هم که جویای احوال پدرم هستند صحبت می‌کنم دو هفته است که می‌گویم این شنبه یا شنبه آینده مرخص می‌شوند اما این اتفاق نیفتاده است البته خلف وعده‌ای در کار نبوده و به دلیل اینکه ایشان ضعف جسمانی‌شان به طور کامل برطرف شوند بنا به تشخیص پزشکان در بیمارستان ماندند.»

مشایخی همچنین بیان کرد: «بستری بودن پدر در بیمارستان هم فقط به دلیل ضعف جسمانی‌شان است وگرنه به لحاظ پزشکی شرایط مناسب و مساعدی دارند و آزمایش‌ها هم همه خوب هستند. اگر سرمی هم دارند فقط تقویتی است، به هر حال طبیعی است چون مدت زمان زیادی در بیمارستان بستری هستند ضعیف شدند وگرنه حال عمومی‌شان کاملا مساعد است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------