آلبوم موسیقی «ایران من» همایون شجریان و سهراب پورناظری رونمایی می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, همایون شجریان و سهراب پورناظری

مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «ایران من» با آواز «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری»، ساعت ۲۱ چهارشنبه ـ ۲۴ مرداد ماه ـ در تالار وحدت تهران انجام می‌شود.

 به گزارش ایسنا،  در این مراسم که «مهدی پاکدل» اجرای آن را بر عهده دارد، عوامل آلبوم، مهمانان ویژه و همچنین دوست‌داران هنر حضور دارند؛ همچنین تعدادی از قطعاتِ آلبوم پخش و بعد از آن جلسه‌ی پرسش و پاسخ با حضورِ خواننده و آهنگسازِ اثر برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در سایت www.baranaart.com ثبت‌نام کنند و به ترتیب اولویت ثبت‌نام برای حضور در این رویداد با آنان تماس گرفته خواهد شد.

این اثر شامل قطعاتی چون «ایران من» ، آوازِ «راه بی پایان»، «خوب شد»، «قلاب»، «مرگ اسفندیار»، «ابر بهار»، «اسفند، نوروزخوانی و نوروز» است.

در این اثر «دل‌نیا آرام» به عنوان خواننده‌ سوپرانو حضور داشته و نوازندگانی چون «تهمورس پورناظری» تار، «آزاد میرزاپور» عود، «حسین رضایی‌نیا» دف، «مهیار طریحی» سنتور و بم‌سنتور، «آیین مشکاتیان» تنبک، کوزه، کاخن و ضرب زورخانه، «آرشاک ساهاکیان» دودوک و کلارینت، «آتنا اشتیاقی» ویولون‌سل، «پیام جوانی» بم‌تار و «سهراب پورتاظری» کمانچه، سه‌تار و دیوان نواخته‌اند.

نوازندگانِ سازهای غربی نیز در این اثر حضور داشته‌اند که از جمله‌ آنان می‌توان می‌توان به استفانی بیبو، سارا چازین، تینگ نینگ هو (ویولون اول) فیلیپ برزینا، کیتلین مک شری، کشی الیوت (ویولون دو)، سمسون ون لون، جیمز جافه، گابریل بیستلین (ویولون سل)، رابرت مک کارتی (کنترباس) و کاتلین اسمیت ـ فرانکلین (فرنچ‌هورن) اشاره کرد.

اشکان کمانگری، مهرداد ناصحی و آیین مشکاتیان نیز هم‌آوایانِ این اثر بوده‌اند.

در آخرین تجربه‌ی مشترکِ «همایون شجریان» و «سهراب پورناظری» از اشعارِ شاعرانی چون فردوسی، سعدی شیرازی، خواجه شمس الدین محمد، اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان بهره گرفته شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------