شهین تسلیمی: پرکارم چون بازیگر خوبی هستم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, شهین تسلیمی

بازیگر سریال «سر دلبران» گفت: بازیگران جوان هیچ‌ اندوخته‌ای برای دوران پیری خود کنار نمی‌گذارند و تمام در آمدشان را صرف خرید ماشین‌های لوکس و سفرهای خارجی می‌کنند.از نظر من بهتر است بازیگران جوان اول به عاقبت خود فکر کنند و بعد به خوشگذرانی جوانی بپردازند زیرا زندگی بالا و پایین دارد و همیشه در اوج نیستند.شهین تسلیمی ‌بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت:در حال حاضر همچنان مشغول بازی در سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری هستم.

علاوه بر آن در شب‌های ماه مبارک رمضان سریال «سر دلبران» را روی آنتن تلویزیون دارم.وی درباره زمان پخش سریال ۸۷ متر افزود: در حال حاضر که بخش زیادی از فیلمبرداری باقی مانده است.عیاری با وسواس مثال‌زدنی کار فیلمبرداری می‌کند و ما شاید روزی یک دقیقه فیلمبرداری می‌کنیم. زمان مشخصی برای پخش این سریال نمی‌توان در نظر گرفت زیرا حداقل تا پایان تابستان مشغول ضبط خواهیم بود.بازیگر سریال «پنچری» درباره پیش‌بینی خود از پخش سریال «۸۷ متر» ادامه داد: این سریال بدون شک یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیونی خواهد شد.

من در این سریال از خودم و سایر بازیگران بازی‌هایی می‌بینم که به خودم می‌گویم ما در کارهای دیگر چه کار کرده‌ایم و اگر این بازیگری است آن کارها چه بوده است.وی درباره پرکار‌بودن خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: ما بازیگران توانمند فراوانی در سن میانسال داریم و من هم خوش‌شانس بودم که با کارگردانان بزرگی کار کرده‌ام. از نظر خودم دلیل پرکاری من این است که می‌توانم نقش‌های متفاوتی را ایفا کنم. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم اما بازیگران زنی که همسن من باشند و این توانایی را داشته باشند زیاد نیست.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» حضور برخی نابازیگران را در بازیگری اینگونه توصیف کرد: دلیل اصلی این اتفاق در این است که تهیه‌کنندگان ترجیح می‌دهند تمام پول خود را به بازیگران جوان بدهند.همین عاملی می‌شود تا برای نقش های میانسال و کهنسال آثارشان از نابازیگرانی استفاده کنند که یا پول نمی‌گیرند و یا حتی برای نقش پول هم می‌دهند.تسلیمی ‌با تاکید عدم آینده‌نگری بازیگران جوان خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیگران جوان ما وقتی ستاره هستند و هر روز کار جدید به آنها پیشنهاد می‌شود به فکر آینده خود نیستند.

 

 روزنامه آرمان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------