بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای اصفهان شد (+سوابق)



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, بهرام عبدالحسینی

مدیرکل جدید صدا و سیمای اصفهان با حکمی از سوی رئیس سازمان صدا و سیما منصوب شد.مدیرکل جدید صدا و سیمای اصفهان با حکمی از سوی رئیس سازمان صدا و سیما منصوب شد.

به گزارش فارس، بهرام عبدالحسینی در حکمی از سوی عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح در ساختمان مرکز صدا و سیمای استان اصفهان برگزار می‌شود.


قرار است بهرام عبدالحسینی که اکنون به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان فعالیت دارد، از فردا به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان فعالیت خود را در اصفهان آغاز کند.

عبدالحسینی پیش از مدیرکلی در مرکز گلستان در بخش‌های دیگر سازمان صدا و سیما از جمله معاونت صدا و سیمای مرکز یزد نیز فعالیت داشته است.

پیش از این، مسعود احمدی افزادی به مدت ۳ سال مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان بود؛ مدیریت شبکه تهران، مدیریت رادیو جوان، مدیرکلی صدا و سیمای مرکز گلستان، مدیرکلی رادیو البرز و مدیریت شبکه شما از دیگر سوابق مدیریتی احمدی‌افزادی در سازمان صدا و سیما به شمار می‌آید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------