شرط‌های عجیب «دوآ لیپا» برای برگزاری نخستین کنسرتش در ترکیه



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شرط عجیب دوآلیپا

روزنامه ی حریّت ترکیه افشا کرد که خواننده ی انگلیسی «دوآ لیپا» برای برگزاری نخستین کنسرتش در ترکیه شروط عجیب و غریبی گذاشته است. (لیپا قرار بود در ۱۴ آگوست ۲۰۱۸ در آنتالیای ترکیه کنسرت اجرا کند).

بنا بر این گزارش او شرط گذاشته که پیش از شروع کنسرت باید برای او شاورما (کباب ترکی) همراه با نوشیدنی آیران (دوغ) بیاورند.

از جمله شروط عجیب این بود که باید هر جایی که او حضور دارد با گل تزیین شود و برایش عسل مانوکای نیوزیلندی (کمیاب ترین و گران ترین عسل دنیا) را آماده کنند. تهیه مقادیر زیادی کیک خانگی که در پخت آن از نمک دریا استفاده شده از دیگر شرایط عجیب این خواننده ی بریتانیایی بوده است.

بنا به گفته ی خودش از آنجا که او به نظافت و بهداشت بسیار اهمیت می دهد درخواست ۵۰ حوله و ۵۰ تن پوش حمام کرده است. آب نارگیل و شکلات تلخ به مقدار زیاد برای مصرف روزانه از دیگر بایدهای او برای برگزاری کنسرت در آنتالیا بوده است.

از دیگر مطالبات لیپا این بود که سراسر اتاقش در هتل را با آینه بپوشانند و روی صحنه و پشت صحنه ی کنسرت هم از نور سفید استفاده نکنند زیرا نسبت به این نور حساسیت دارد!

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شرط عجیب دوآلیپا


دوآ لیپا متولد ۲۲ اوت ۱۹۹۵ در لندن خواننده، ترانه‌سرا و مدل انگلیسی است. حرفه موسیقی را در سن ۱۴ سالگی با بازخوانی آهنگ‌های خوانندگانی از جمله کریستینا آگیلرا و نلی فورتادو در یوتیوب آغاز کرد.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,شرط عجیب دوآلیپا


در سال ۲۰۱۵ او خوانندگی را با شرکت وارنر برادرز رکوردز آغاز کرد و اولین کار تکی خود را منتشر کرد. در دسامبر ۲۰۱۶ یک فیلم مستند توسط مجله فاراد با عنوان «در آبی دیدن» دربارهٔ لیپا ساخت. در ژانویه ۲۰۱۷ او برنده جایزه EBBA در بخش انتخاب مردمی شد.


 تابناک باتو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------