فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره عروسکی آغاز شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جشنواره عروسکی

فروش اینترنتی نمایش‌های هفدهمین جشنواره عروسکی تهران ـ مبارک از یک‌شنبه آغاز می‌شود.

 به گزارش فارس،  اجرای پایانی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر روز جمعه ۲۶ مرداد ماه به استاد عزت الله انتظامی بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تقدیم شد.


طی روزهای گذشته نمایش‌های «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی در تالار اصلی، «ریچارد سوم اجرا نمی شود» به کارگردانی روح الله جعفری در تالار چهارسو، «خداحافظ باغ آلبالوی من» به کارگردانی سارا مخاوات در تالار سایه، «سس توت فرنگی» به کارگردانی مهدی پاشایی در تالار قشقایی و «گزارش وضع هوا» به کارگردانی عاطفه تهرانی در تالار قشقایی روی صحنه بودند.

بر اساس این گزارش مجموعه تئاتر شهر روزهای اول تا هفتم شهریور ماه میزبان گروه‌های شرکت کننده در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی خواهند بود. این در حالی است که برنامه‌های جدید تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

*خرید اینترنتی بلیت جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی آغاز می شود
خرید اینترنتی بلیت نمایش‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک از روز یکشنبه ۲۸ مرداد از ساعت ۱۰ صبح در سایت تیوال آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان به نمایش‌های عروسکی می‌توانند بلیت‌های جشنواره را با قیمت ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان تهیه کنند. قیمت بلیط های جشنواره متناسب با نوع نمایش و ظرفیت سالن مشخص شده است.

خریداران می توانند از دو روش زیر نسبت به خرید بلیط نمایش های مورد نظر خود اقدام کنند:
۱- جدول طراحی شده جشنواره در سایت که امکان انتخاب نمایش و خرید بلیط را فراهم کرده است. ۲- برای هر نمایش صفحه مجزایی حاوی مشخصات اجرا طراحی شده که امکان خرید برای مخاطبان را در خود دارد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار خواهد شد. شادپیمایی این دوره از جشنواره روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مجموعه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد (بوستان آب و آتش) برگزار می‌شود و همه افراد و خانواده‌ها از طیف‌های مختلف برای حضور در این جشن شادی دعوت شده‌اند. تنها شرط حضور در این جشن، همراه داشتن عروسک است. همچنین سایت جشنواره نمایش عروسکی به نشانی اینترنتی tehranmobarak.com  دربردارنده جزییات برگزاری این رویداد هنری است.

*برگزیده تئاتر دانشگاهی به اجرای عموم رسید
نمایش فرایند به کارگردانی و نویسندگی علی کرسی زر و امیر ابراهیم زاده برگزیده بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی از ۲۹ مرداد هر شب ساعت ۲۱ به صحنه تالار مولوی می‌رود.

این نمایش کاندیدای بهترین کارگردانی ، طراحی صحنه ، طراحی لباس ، طراحی موسیقی و جایزه بهترین طراحی نور و دراماتورژی  با سی درصد تخفیف در سه روز اول در سایت تیوال آغاز می‌شود.


*سیندرلا رفت، پزشک نازنین آمد
روز گذشته نمایش سیندرلا به کارگردانی سعید داخ در میان استقبال مخاطبین اجرا شد.

سعید داخ در پایان اجرا، تماشاگران را دعوت به تشویق ایستاده به احترام اساتید فقید عرصه هنر، مرحوم عزت‌الله انتظامی، مرحوم سید ضیاءالدین دری و انوشیروان ارجمند کرد.

همچنین در طول اجرای این نمایش هنرمندان و اساتید بنامی همچون لوریس چکناواریان، ناصر آقایی، شهرام کرمی، حسین مسافر آستانه، کتایون ریاحی، پوری بنایی، مرجانه گلچین، معصومه کریمی، رحمت امینی، سپیده خداوردی، شهروز ابراهیمی، شهرام میرجلالی، شبنم قلی خانی، فرزاد حسنی، پرند زاهدی، مهدی ماهانی، بابک نوری و... به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------