خاطره جالب نیکی کریمی از عزت‌الله انتظامی/ عکس



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,نیکی کریمی

نیکی کریمی با یادی از فیلم‌ سینمایی «دیوانه‌ای از قفس پرید» و همکاری با عزت‌الله انتظامی، از بزرگی، انسانیت، شعور و بینش این هنرمند نوشت.

به گزارش خبرآنلاین،  نیکی کریمی با انتشار تصویری از خود و عزت‌الله انتظامی در فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» ساخته احمدرضا معتمدی در اینستاگرام، خاطره‌ای از این بازیگر نوشت: «فكر كه ميكني بيشتر از هر چيز متوجه می‌شوی كه بزرگي به تعداد فيلم هاي خوب و نقش هاي خوب و ماندگاري انها نيست ، بلكه به شخصيتي ست كه از ان شخص در ذهن تو باقي مانده . پيچيدگي و رمز و راز ماجرا در همين است.

در خاطره اي ست كه تو داري، خاطراتم از شما سر صحنه ديوانه از قفس پريد به كنار ، اينكه بي هيچ ادا و اصولي ميامديد و كار مي كرديد و اداي بزرگي و سنگيني نداشتيد و علي رغم برداشت هاي زياد همه چيز را مي پذيرفتيد ، اما هنوز باورم نميشود كه پنج سال پيش در نود سالگي با من تماس گرفتيد كه بيا و جوايزت را بده به موزه. شما سمت مديريت موزه سينما را داشتيد . چند باري اين تماس ها انجام شد، تا من توانستم همه را جمع و جور كنم، تر و تميز كنم و بفرستم. اما روزي كه غرفه افتتاح مي شد، شادي و هيجان شما از من بيشتر بود.

علي رغم مشكلات جسمي مثل پادرد و اينها برايم فراموش نشدني ست كه با شوق و ذوق غرفه را نشانم داديد و برايم خوشحال بوديد.


يكي از ويژيگي هاي ادم هاي بزرگ همين است. از خود و ايگو و منيت فاصله دارند و ديگران را مي بينند و مي توانند به دنياي ذهني ادم ها نزديك شوند.

چون نيامده‌اند كه ديده شوند، مشهور شوند، بلكه انچه به جا مي گذارند انسانيت ، شعور ، بينش و نگاه شان است. و در اين راه من را سال ها بود كنار گذاشته و به ما رسيده اند. چيزي كه شايد رسيدنش در سينما و ادبيات حتما فرزانگي مي خواهد.»

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,نیکی کریمی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------