سقوط فیلم «کوین اسپیسی» پس از رسوایی جنسی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,کوین اسپیسی

با اکران فیلمی «کلوپ پسران میلیاردر» که کوین اسپیسی در آن بازی کرده است این فیلم تنها ۱۲۶ دلار در روز افتتاحیه‌اش فروش کرد.

 به گزارش مهر،  درام جنایی با بازی کوین اسپیسی در روز نخست افتتاحیه‌اش در سینماهای آمریکا تنها ۱۲۶ دلار فروش کرد. «کلوپ پسران میلیاردر» که از روز جمعه در ۱۰ سینمای آمریکا از ایالت‌های مختلف اکران شد در طول یک روز فقط ۱۲۶ دلار فروخت.

با محاسبه میانگین فروش در هر سینما که برابر ۱۲.۶ دلار می‌شود، باید گفت در هر سالن حتی دو نفر هم به تماشای این فیلم ننشستند، زیرا میانگین قیمت بلیت برابر با ۹.۲۷ دلار است.


به این ترتیب این فیلم در طول یک هفته نمایشش شاید بتواند به زور هزار دلار فروش کند که این بدترین میزان فروش برای فیلمی با بازی اسپیسی است.

در این فیلم انسل الگورت و تارون اگرتون نیز حضور داشته‌اند و نقش‌های اصلی برعهده آنها بوده است. اما رابرتز، جرمی ایروین، کری الویس، جود نلسون و بیلی لورد دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم برمبنای ماجراهای یک کلوپ واقعی به همین نام ساخته شده که در دهه ۱۹۸۰ در جنوب کالیفرنیا حسابی اسم در کرده بود. در این فیلم اسپیسی در نقش شخصیت واقعی و شناخته شده محله بورلی هیلز یعنی ران لوین ظاهر شده است.  

پس از رسوایی جنسی اسپیسی سرنوشت این فیلم با سوال‌های زیادی روبرو شد. این در حالی بود که نتفلیکس وی را بلافاصله از بازی در ادامه سریال «خانه پوشالی» اخراج کرد و ریدلی اسکات نیز نقش وی را از فیلم ساخته شده «همه پول‌های دنیا» بیرون آورد و به کریستوفر پلامر سپرد.


 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------