پنج نکته جالب از زندگی رضا صادقی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رضاصادقی

 در همین روزها که رضا صادقی شمع تولد ٣٩سالگی‌اش را خاموش کرده، جزییات تازه‌ای از زندگی‌ و حضورش به عنوان خواننده پاپ منتشر شده است، اینکه نخستین بار چه کسی استعداد او را کشف کرد، آیا هنوز با سیروان خسروی قهر است و اینکه دلیل دلخوری‌اش از محمد علیزاده چیست؟
- حدود ١٢، ١٣ سال پیش رضا صادقی در هتلی در بندرعباس اجرای موسیقی داشته و جالب اینکه امین تارخ یکی از میهمانان این برنامه بوده است. بعد از تمام شدن اجرا به رضا صادقی گفته است که شما در شهرستان چه می‌کنید؛ اگر به تهران بیایید حتما موفق می‌شوید. همین حرف‌ها در کمتر از دو سال این خواننده جنوبی را به تهران کشاند و شد رضا صادقی که همه می‌شناسید.


- در حالی که همه فکر می‌کنند این روزها، رضا صادقی با سیروان خسروی میانه خوبی ندارد یا مثلا قهر است، اما او می‌گوید که من با کسی قهر نیستم.


- چند وقت قبل محمد علیزاده آهنگی از رضا صادقی خوانده، اما گفته که این آهنگ رضا صادقی نیست، بلکه آهنگی فولکلور است. همین موضوع هم باعث دلخوری خواننده مشکی‌پوش از محمد علیزاده شده است.


- او یکی از خوانندگانی است که در یکی دو سال اخیر حمایت‌های ویژه‌ای از دختران کرده است. یکی از دلایل حمایت رضا صادقی این است که حالا دختران کوچکی دارد، بنابراین تمایل دارد جامعه از دختران حمایت بیشتری کند. 


- خیلی وقت است که اخبار را از تلویزیون دنبال نمی‌کند و نسبت به نحوه نمایش خوانندگان در اخبار بیست و سی گلایه دارد؛ به اینکه خوانندگان را به صورت شطرنجی روی استیج نمایش می‌دهند، در حالی که بیلبوردهایشان در همین اطراف مجموعه صداوسیماست.

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------