واکنش «رز مک گوئن» به اتهام آزار جنسی علیه«آزیا آرجنتو»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رز مک گوئن وآزیا آرجنتو

رز مک گوئن در واکنش به اتهام آزار جنسی علیه آزیا آرجنتو گفت: با شنیدن این خبر قلبم شکست.

به گزارش آی سینما،  رز مک گوئن بازیگر سابق هالیوود و حامی جنبش مقابله با آزار جنسی که از متحدان پر و پا قرص آزیا آرجنتو به شمار می‌رفت، به گزارش افشاگرانه‌ای که نشریه نیویورک تایمز به تازگی درباره بازیگر و کارگردان ایتالیایی منتشر کرده واکنش نشان داد.

مک گوئن هم از جمله کسانی است که از همان ابتدای شکل‌گیری جنبش اخیر هالیوود، اتهاماتی را علیه هاروی واینستین تهیه‌کننده و چهره بانفوذ رسانه‌های امریکا مطرح و خودش را به عنوان یکی از قربانیان آزار جنسی معرفی کرد. او در واکنش به رسوایی آرجنتو به عنوان همتا و متحدش گفته قلبش از شنیدن این خبر شکسته و دیگر با او همراهی نخواهد کرد.

به دنبال انتشار رسوایی اخلاقی آرجنتو مبنی بر پرداخت حق‌السکوت برای لاپوشانی آزار جنسی، مک گوئن در صفحه توییترش نوشته: «ده ماه پیش با آزیا آرجنتو آشنا شدم. هر دو توسط هاروی واینستین مورد آزار جنسی قرار گرفته بودیم و این درد مشترک ما را به هم پیوند داد. قلبم شکسته. اما به حمایتم از قربانیان چنین سوءاستفاده‌هایی ادامه خواهم داد.»

به نوشته نشریه هالیوود ریپورتر، عکس‌های منتشر شده حاکی از آن است که نخستین ملاقات مک گوئن و آرجنتو به مارس ۲۰۰۳ بر می‌گردد و اتفاق پارسال و تجربیات مشترک‌شان باعث شد به عنوان نخستین قربانیان  واینستین به یکدیگر نزدیک‌تر شوند.

بنا به گزارشی که یک‌شنبه گذشته از سوی نیویورک تایمز منتشر شده، آرجنتو در سال ۲۰۱۳ در هتلی واقع در کالیفرنیا به جیمی بنت بازیگر و آهنگساز که آن زمان ۱۷ سال داشته آزار جنسی رسانده و برای لاپوشانی این اتفاق، مبلغ ۳۸۰ هزار دلار به عنوان حق‌السکوت به او پرداخت کرده است.

مک گوئن که در همه ماه‌های گذشته به عنوان یکی از حامیان سرسخت آرجنتو بارها و بارها به دفاع از او برخاسته، در نامه‌ای آرجنتو را «نماد صبر و استقامت» خوانده بود و خواستار پایان یافتن حمله رسانه‌ها به همتای ایتالیایی‌اش شده بود.

این در حالی است که آرجنتو همچنان در سکوت به سر می‌برد و هیچ واکنشی به گزارش نیویورک تایمز و جنجال‌های اخیر نشان نداده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------