آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

بهرام ابراهیمی بازیگر «تردید» شد.



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بهرام ابراهیمی

پس از حسین محجوب، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی جدیدترین بازیگری است که حضورش در سریال «تردید» قطعی شده است. ..

به گزارش بانی فیلم،  سریال «تردید» به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی همچنان در مرحله انتخاب بازیگر و عوامل و پیش تولید قرار دارد و تا پایان تابستان کلید خواهد خورد. این سریال در استان کرمان و شهر بم با حضور بازیگران سرشناس و بازیگران بومی استان کرمان تولید خواهد شد. البته هنوز لوکیشن های سریال انتخاب نشده است.


این در حالی است که مذاکره با بازیگران در حال انجام است و حسین محجوب، فرشته سرابندی و بهرام ابرهیمی بازیگرانی هستند که حضورشان در سریال قطعی شده است. از بین عوامل نیز فریدون شیردل به عنوان مدیر تصویربرداری و فرانک گلنوش و روح الله ظریف هم به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز انتخاب شده است. حدود ۹۰ درصد سریال در کرمان و جیرفت و فهرج بم تصویربرداری می شود و بخشی هم در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.
سریال «تردید» در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه اول ساخته می شود و به هویت و میراث فرهنگی ایرانیان می پردازد.


در خلاصه داستان این سریال آمده است: از مردی به نام برومند به همراه همسرش هما برای سرپرستی یک سایت باستان شناسی دعوت به همکاری می شود که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجراهایی می شوند…


ارشاد همچنین کارگردانی سریال دیگری با عنوان «روزنه» را نیز برعهده دارد که درمرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد.


این سریال نیز در ۴۰ قسمت و به سفارش سیمافیلم ساخته خواهد شد که سمانه نامدار نگارش فیلمنامه را برعهده دارد و نگارش فیلمنامه در مرحله پایانی قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------