«گرگ بازی» تا دو ماه آینده اکران می شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی گرگ بازی

فیلم سینمایی «گرگ بازی»به کارگردانی عباس نظام دوست و تهیه کنندگی محمدعلی نجفی تا دوماه آینده اکران خواهد شد. .

فیلم سینمایی «گرگ بازی» به کارگردانی عباس نظام دوست و تهیه کنندگی محمدعلی نجفی که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره بین المللی فجر به نمایش در آمد،تا دو ماه آینده اکران خواهد شد.

عباس نظام دوست کارگردان فیلم سینمایی «گرگ بازی» در ارتباط با آخرین وضعیت اکران  این فیلم سینمایی به «صبا» گفت:در حال حاضر برای اکران فیلم اقدام کرده ایم و با مذاکرات انجام شده تا یکی دوماه آینده این فیلم را اکران خواهیم کرد.

وی در خصوص‌ حضور فیلم در جشنواره های خارجی افزود:تا اواخر شهریورماه جشنواره های خارجی اسامی فیلم های راه یافته به جشنواره ها را اعلام میکند و مشخص می شود «گرگ‌بازی» در کدام جشنواره ها پذیرفته شده است.

نظام دوست در ارتباط با آخرین فعالیت هایش نیز افزود: درحال نگارش فیلم سینمایی جدیدم هستم که تلفیقی از چند ژانر است و پس از اکران «گرگ بازی»به سراغ ساخت آن نیز خواهم رفت.

گفتنی است؛ «گرگ بازی» برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره بین المللی فجر به نمایش درآمد که با بازخوردهای خوب از طرف منتقدان و مخاطبان مواجه شد.

در اين فيلم علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه امن‌زاده، احسان گودرزی، امیرحسین قدسی، حمید پورآذری، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی، قاسم فرمانبردار به ايفاي نقش پرداخته اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------