سهل‌انگاری پزشک و مرگ خواننده سرشناس/ خانواده پرینس شکایت کردند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,پرینس خواننده آمریکایی

خانواده پرینس خواننده مطرح آمریکایی با ارائه شکایتی به دادگاه مدعی شدند که اشتباهات پزشک معالج او نقشی مهم در مرگ این خواننده ایفا کرده است. .

به گزارش خبرآنلاین،  خانواده پرینس خواننده سرشناس که سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت، از پزشک معالج او شکایت کردند. آن‌ها مدعی شده‌اند که پزشک در معالجه این خواننده که معتاد به مواد مخدر بود کوتاهی کرده است.

پرینس در ۵۷ سالگی بر اثر استفاده بیش از حد از یک داروی مسکن مخدر از دنیا رفت.

در شکایتنامه آمده است: «پزشک در تشخیص، ارزیابی و درمان پرینس که به صورت مشهود به مواد مخدر اعتیاد داشت، دچار خطا شد و در ادامه در برداشتن گام‌های معقول و مناسب برای جلوگیری از نتایج مرگبار اعتیاد اشتباه کرد. عدول پزشک از استانداردهای پذیرفته پزشکی نقشی حیاتی در مرگ پرینس داشت.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,پرینس خواننده آمریکایی


خانواده این خواننده که نام کاملش «پرینس راجرز نلسون» بود، از پزشک درخواست غرامت مالی کرده‌اند.

در این میان وکیل پزشک پرینس با رد این ادعاها اعلام کرد که در دادگاه از خودشان دفاع خواهند کرد. او در این باره گفت:‌ «می‌دانیم که این موقعیت برای تمامی افراد نزدیک به پرینس مشکل است. علیرغم این موضوع ما از شیوه درمان پزشک دفاع می‌کنیم و ما قصد داریم در دادگاه از آن دفاع کنیم.»

در بررسی‌های پزشکی قانونی پس از مرگ پرینس مشخص شد که این خواننده در مصرف داروی مسکن اشتباه کرده و همین موضوع سبب مرگ او شده است. البته هیچ مدرکی مبنی بر دستور پزشک به پرینس برای استفاده آن دارو پیدا نشد و در نتیجه تحقیقات اعلام کردند که هیچ مدرکی مبنی بر اشتباه عمدی در مرگ این خواننده وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------