آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

فراخوان بازیگری نمایش «مسخ» تمدید شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فراخوان نمایش مسخ

ناصر حسینی‌مهر که آزمون انتخابی بازیگران نمایش «مسخ» را برگزار می‌کند، از تصمیم برای تمدید این آزمون به مدت ۲ روز دیگر خبر داد.

 ناصر حسینی‌مهر مدرس و کارگردان تئاتر که هفته گذشته آزمون بازیگری جدیدترین اثر نمایشی خود با عنوان «مسخ» را طی ۲ روز برگزار کرد، درباره این آزمون به مهر گفت: در هفته گذشته ۲۲ روز را در تالار محراب به برگزاری این  آزمون اختصاص دادیم و استقبال خوبی از سوی جوانان و دانشجویان تئاتری از فراخوان منتشر شده در این خصوص، صورت گرفت.

وی اظهار کرد: این استقبال تنها به دلیل حضور بنده یا انتخاب بازیگر نمایش «مسخ» نبود بلکه بیانگر این امر است که هر ساله دانشجویان فارغ‌التحصیلی داریم که جایی برای عرضه توانایی‌های خود ندارند.

حسینی‌مهر ادامه داد: استقبال دانشجویان و جوانان تئاتری باعث شد تا به مدت ۲ روز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ شهریور از ساعت ۹ صبح، برگزاری این آزمون را تمدید کنیم.

این مدرس و کارگردان تئاتر با بیان اینکه انتشار این فراخوان بازیگری تنها به منظور انتخاب و گزینش بازیگران نمایش «مسخ» نیست، تصریح کرد: این رویداد برای من مانند مواجهه با جشنواره‌ای از استعدادهای جوان و مستعد است؛ استعدادهایی که با دیدن آن‌ها غمگین می‌شوم زیرا مسئولان تصمیم‌گیرنده از آن‌ها غافل هستند. نظام فرهنگی کشور باید راهکاری برای پرداختن به این استعدادها پیدا کند تا این همه نیروی مشتاق تئاتری را از دست ندهیم.

کارگردان نمایش‌هایی چون «هراکلس ۵»، «هملت ماشین» و «بوف کور» در پایان سخنان خود تأکید کرد: در شهر تهران بناهای متعددی بدون استفاده رها شده‌اند که شهرداری یا دولت می‌تواند آن‌ها را در اختیار گروه‌ها، هنرمندان و کارگردان‌های تئاتری قرار دهد تا بتوانیم این بچه‌ها و استعدادها را پرورش دهیم. اگر این استعدادها سرخورده و افسرده شوند خطرناک خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------