واکنش «صبا کمالی» به سانسور و تحریف حرف‌هایش در تلویزیون



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,صباکمالی

صبا کمالی بازیگر تلویزیون و تئاتر می گوید تلویزیون به اولویت های جامعه نمی پرازد و مسایل مهم فرهنگی و اجتماعی را نادیده می گیرد.

 صبا کمالی بازیگر تلویزیون و تئاتر درباره حضورش در عرصه های مختلف غیر از تلویزیون بیان کرد: من غیر از تلویزیون در حوزه های دیگر هم کار می کنم زیرا شرایط در تلویزیون از لحاظ روابط و شرایط فرهنگی و نوع پرداخت ها نامناسب و ناامیدکننده است و من پول تلویزیون را برای زندگی مناسب نمی‌دانم.

وی با انتقاد از کیفیت برنامه های تلویزیون عنوان کرد: دلم برای مردم کشورم می‌سوزد که باید چنین برنامه های کم محتوایی را از تلویزیون ببینند. تلویزیون به مشکلات و مسایل مهم فرهنگی و اجتماعی نمی پردازد و به این دلایل به شخصه علاقه‌ای به حضور در تلویزیون ندارم.

کمالی با اشاره به یکی از مصاحبه های خود با تلویزیون از برخورد غیرمنصفانه این رسانه گفت و اظهار کرد: در سال ۹۴ در مصاحبه ای به سیستم اشتباه تلویزیون اعتراض کردم ولی در آن مصاحبه ناجوانمردانه حرف های من تحریف شد. من به سیستم پولی و مفاهیمی که تلویزیون تلاش می کند انتقال دهد و با آنها سطح فرهنگی مردم را تنزل می دهد اعتراض کرده بودم ولی تمامی این صحبت‌ها از مصاحبه حذف شد.

این بازیگر در پایان بیان کرد: درنهایت اخبار به شکل غیرحرفه ای و غیرصادقانه حرف هایی از من پخش کرد که گفته بودم بازیگران ملعبه هستند. با استناد به این مصاحبه که پخش شد یعنی من ۲۳ سال ملعبه بودم و هنوز هم دارم به این کار ادامه می‌دهم. من حرف های بسیاری بیان کرده بودم که تلویزیون فقط چند جمله آن را به صورت تدوین شده پخش کرد.

 

 مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------