پرکارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر امسال کیست؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهرداد صدیقیان

'مهرداد صدیقیان' بازیگر جوان سینمای ایران که حضور در فیلم ماجرای نیمروز حضور درخشانی در جشنواره فیلم فجر داشت امسال می تواند لقب پرکارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید.

 به گزارش میزان، با شروع پاییز آنچه بیش از پیش مورد توجه اهالی و دوست داران سینما و همچنین اهالی رسانه قرار می گیرد، حضور بازیگران و کارگردانان مطرح سینما در جشنواره فیلم فجر است.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز از این قاعده مستثنا نیست و با نزدیک شدن به مهر ماه امسال همه در انتظار حضور بازیگران مورد علاقه شان در آثاری هستند که برای رسیدن به فجر آماده می شوند. مهر ماه به نوعی آخرین ماه تولید آثار سینمای برای رساندن به جشنواره فیلم فجر است.

"مهرداد صدیقیان" بازیگر جوان سینمای ایران که حضور در فیلم ماجرای نیمروز حضور درخشانی در جشنواره فیلم فجر داشت امسال می تواند لقب پرکارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید.

صدیقیان که امسال سال بسیار خلوتی را در گیشه سینما تجربه کرده و هنوز هیچ فیلمی را از خود در چرخه اکران ندیده هم اکنون با حضور در ۹ فیلم سینمایی یکی از پرکارترین بازیگر سال ۹۷ در عرصه تولید محسوب می‌شود.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهرداد صدیقیان


وی امسال با هشت فیلم شانس حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد. "لابی"، "جاده باریک می‌شود"، "پدیده"، "سونامی"، "عطر داغ"، "ایده اصلی"، "سمفونی نهم"، "رقص روی شیشه" و "طلا" ۹ فیلمی هستند که صدیقیان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

بسیاری از این آثار از سال ۹۵ و ۹۶ آماده نمایش شده اند، اما به واسطه عدم حضور در چرخه اکران می‌توانند شانس حضور در جشنواره فیلم فجر را داشته باشند.

وی در فیلم سینمایی "لابی" ساخته محمد پرویزی با شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی همبازی شده است. لابی لابی روایت آدم‌هایی ست که آمده اند چند صباحی بمانند و بروند، گاهی از کنار هم بی تفاوت می‌گذرند، و گاهی می‌مانند... هر مسافر قصه‌ای دارد.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهرداد صدیقیان


صدیقیان همچنین در فیلم سینمایی "جاده باریک می‌شود" به کارگردانی "مصطفی تقی زاده" با بهرام رادان، ساره بیات، بهاره کیان افشار، حسین مهری، سیدعلی صالحی، علیرضا استادی، شهرام حقیقت دوست همبازی شده است.

بهرام رادان، رعنا آزادی ور، فرشته حسینی، محمدرضا غفاری، امیرمهدی ژوله، علیرضا شجاع نوری همبازی‌های صدیقیان در فیلمی دیگر با نام سونامی هستند که اولین ساخته سینمایی "میلاد صدرعاملی" محسوب می‌شود.

"سونامی" یک درام ورزشی است. محوریت داستان فیلمنامه درباره زندگی یک تکواندوکار است که در ادامه با اتفاقات مختلفی روبه رو می‌شود.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهرداد صدیقیان


"عطر داغ" دیگر فیلم صدیقیان و همکاری اش با یک کارگردان کار اولی است. وی در این فیلم به کارگردانی "علی ابراهیمی" با بازیگرانی شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، سیما تیرانداز، خاطره اسدی، شیوا مکی نیان همکاری داشته است.

سمفونی نهم شاید یکی از حائز اهمیت‌ترین آثار صدیقیان در راه جشنواره فیلم فجر باشد. این فیلم به کارگردانی "محمدرضا هنرمند" ساخته شده و به جز صدیقیان بازیگرانی، چون حمید فرخ نژاد، ساره بیات، هدی زین العابدین، محمدرضا فروتن، مارین ون هولک در آن بازی داشته اند.

"رقص روی شیشه" دیگر فیلم صدیقیان طی امسال است. این فیلم با محوریت مذمت و نکوهش مهاجرت و ارزش نهادن به بنیان خانواده ساخته شده و کارگردانی آن را مهدی گلستانه انجام داده است. در این فیلم بهرام رادان، هانیه توسلی، مهرداد صدیقیان، فرزاد فرزین به ایفای نقش می‌پردازند.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهرداد صدیقیان


و، اما مهمترین فیلمی که مهرداد صدیقیان با آن شانس بالایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد را بدون شک باید "طلا" ساخته پرویز شهبازی دانست. رامبد جوان تهیه کننده این فیلم بوده و بازیگرانی همچون نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، مهرداد صدیقیان در آن حضور دارند.

حال باید دید صدیقیان با این حجم از آثار تولید تا چه حد می‌تواند در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر موفق باشد.آیا هشت فیلم که احتمال افزایش آن‌ها نیز وجود دارد می‌توانند ضریب اطمینانی برای کسب سیمرغ توسط مهرداد صدیقیان محسوب شوند یا نه.

 


 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------