آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مسعود شجاعی طباطبایی: در خانه کاریکاتور مسئولیتی ندارم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مسعودشجاعی طباطبایی

مسعود شجاعی طباطبایی می‌گوید دیگر عملا در خانه کاریکاتور مسوولیتی ندارد.

 این کاریکاتوریست و مدیر سابق خانه کاریکاتور در گفت‌وگو با ایسنا گفت که اواخر سال گذشته از طرف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نامه تسویه حسابی برای او فرستاده‌اند و او دیگر عملا در خانه کاریکاتور مسوولیتی ندارد.

شجاعی در این زمینه توضیح داد: بله یک نامه‌ ساده آمد و مراسم تودیع و معارفه و چیزی انجام نشد.

او در ادامه با بیان اینکه بیش از ۳۵ سال در رشته کاریکاتور کار کرده است، اظهار کرد: هرکسی به خانه کاریکاتور بیاید با تمام وجود از کمک به او فروگذار نخواهم کرد و تجربه‌هایم را به او انتقال می‌دهم زیرا احساس می‌کنم خانه کاریکاتور پایگاه استراتژیک برای هنرمندان ایران بود.

این کاریکاتوریست اظهار کرد: آدم دلش می‌سوزد، من برای خودم نگران نیستم. داشتن مسوولیت در چنین فضاهایی جز دردسر چیزی ندارد. اگر به من بگویند شرایط مساعد است که برگردم با تمام وجود حاضرم برگردم و کار کنم.

شجاعی درباره اینکه چرا این خبر تا به حال اعلام نشده است؟ گفت: اعلام نشد زیرا من علاقه‌مند نبودم رسانه‌ای شود.

این کاریکاتوریست همچنین بیان کرد: در خانه کاریکاتور درباره دو مسابقه بزرگ بین‌المللی با نام «معضلات شهری» و «پسماند» فراخوان منتشر کردیم. از تمام دنیا کار فرستادند. حالا پنج سال از آن ماجرا گذشته و متاسفانه این مسابقه‌ها برگزار نشده‌اند. خارجی‌ها با من تماس می‌گیرند و از داوری کار می‌پرسند. می‌گویند نکند از کارهای ما سوء استفاده می‌کنید؟ این موضوع اعتبار ما را خدشه‌دار می‌کند. به خارجی‌ها چه جوابی دارم بدهم؟ جز اینکه معذرت‌خواهی کنم و بگویم ان‌شاءلله درست می‌شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------