دنیای سحر و جادو صدرنشین باکس آفیس هالیوود شد/سقوط غارتگر ۴ در دومین هفته از اکران



فیلم سینمایی "در دنیای سحر و جادو" به کارگردانی "الی روث" در اولین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی با فروشی معادل 26.9 میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس شد.

به گزارش میزان،  جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "در دنیای سحر و جادو" به کارگردانی "الی روث" در اولین هفته از اکران بین المللی این اثر منتشر شد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,باکس آفیس هالیوود


در دنیای سحر و جادو
فیلم سینمایی "در دنیای سحر و جادو" به کارگردانی "الی روث" در اولین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی با فروشی معادل 26.9 میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس شد.

این فیلم در ژانر فانتزی و تخیلی ساخته شده است. داستان این فیلم سینمایی روایتگر زندگی عجیب و رویایی در خانه ای قدیمی و چنگلی است که توسط کمپانی قرن بیست یک ساخته شده است. یک پسر یتیم به عموی جادوگرش کمک می کند تا ساعتی را بیابد که می تواند سرنوشت دنیا را تغییر دهد.

"جیک بلیک"، "کیت بلانشت"، "کایل مک کالگن"، "لورنزو ایزو"، "سانی سالجیک"، "اوون واکارو"، "کولن کمپ"، "پرلا میدلتون"، "چارلی گرین"، "الی بکمن" و "ترینیتی بیلز" از جمله بازیگری هستند که در فیلم "خانه ای با ساعت های روی دیوار" به ایفای نقش پرداخته اند.

پسر بچه ای کوچک به خانه عمه خود می رود و در آنجا متوجه می شود که عمه اش یک جادوگر بوده و خانه وی بسیار عجیب غریب است. خانه عمه مملو از ساعتهای عجیب و غریبی است که زمان را دستکار می کنند.

"الی روث" کارگردانی فیلم‌هایی چون "مسافرخانه" و "جهنم سبز" را در کارنامه کاری خود دارد. "جیم کری" نیز که بیشتر برای بازی‌های درخشان خود در فیلم‌های کمدی شناخته می‌شود، آخرین بار در قسمت دوم فیلم "احمق و احمق‌تر" ظاهر شده است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,باکس آفیس هالیوود


یک لطف ساده
فیلم سینمایی "یک لطف ساده" به کارگردانی "پاول فیگ" در دومین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود با فروشی معادل 10.4 میلیون دلار رتبه دوم باکس آفیس را از آن خود کرده است.

این فیلم به دنیای اینترنت و فضای مجازی و افشا راز یک آدم ربایی از طریق اینترنت می پردازد. یک بلاگر (شخصی که در اینترنت مطلب می نویسد) به نام استفانی سعی دارد راز مفقود شدن دوست صمیمی اش در یک شهر کوچک را آشکار کند.

جیسکا شارزل فیلمنامه نویس هالیوودی، فیلمنامه این اثر سینمایی را بر پایه رمانی با همین نام به قلم "دارسی بل" به نگارش در آورده است. کمپانی بران استودیو ساخت این پروژه سینمایی را عهده دار بوده است.

آنا کندریک، بلیک لیولی، یان هو، جاشوآ استین، اندرو رانلز، کلی مک کورمک، آپارانا ناچوآ، ژیا میوجی، هنری گولدینگ، ژیا ساندها، دنیل بورگان و داستین میلیگان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی "یک لطف ساده" به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم بیست و ششمین تجربه پاول فیگ در مقام کارگردان است. وی تاکنون سابقه کارگردانی بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی را تجربه کرده است. وی همچنین تاکنون هفده پروژه سینمایی را تهیه کنندگی کرده است.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,باکس آفیس هالیوود


راهبه
فیلم سینمایی "راهبه" به کارگردانی "کورین هاردی" در سومین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی به فروشی معادل 10.3 میلیون دست یافت و توانست رتبه سوم باکس آفیس هالیوود را از آن خود نماید.

این فیلم روایتی ترسناک از داستان مرگی عجیب در یک کلیسا است. یک کشیش توسط واتیکان برای بررسی مرگ یک راهبه جوان به رومانی فرستاده می شود اما مشخص می شود که این مرگ طبیعی نبوده است.

این فیلم اسپین‌آف از فیلم احضار ۲ است و پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های احضار محسوب می‌شود. فیلم احضار از جمله ترسناک ترین آثار سینمایی هالیوود طی سالهای گذشته ست. احضار فیلمی فراطبیعی ترسناک، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وان است. این فیلم دنبالهٔ فیلم ترسناک احضار می‌باشد که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ اکران شده بود.

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورِن وارن (بر اساس واقعیتی نقل شده از همین زوج) را ایفا می‌کنند. احضار ۲ در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسط برادران وارنر اکران شد.

تیسا فارمیگا، دمیان بیچیر، شارلوت هوپ، اما اپلتون، سندرا روسک، مارک استیگر، سیمون ری، بونی آرونز و بانی آرونز بازیگرانی هستند که در فیلم راهبه به ایفای نقش پرداخته اند.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,باکس آفیس هالیوود


غارتگر 4
فیلم سینمایی "غارتگر 4" به کارگردانی "شین بلک" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 18 سپتامبر 2018 آغاز کرده و در دومین هفته با فروشی معادل 8.7 میلیون دلار چهارم باکس آفیس شد.

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است: از فضای دوردست خارجِ زمین به خیابان‌های حومه یک شهر کوچک، شکار در بازسازی انفجاری سری غارتگر توسط شین بلک به خانه باز میگردد. حال، مرگبارترین شکارچیان جهان قدرتمندتر، باهوش‌تر و کشتنده‌تر از گذشته هستند، آن‌ها خودشان را با استفاده از DNA دیگر گونه‌ها ارتقا داده اند.

وقتی که یک پسر جوان تصادفاً محرک بازگشت آن‌ها به زمین می‌شود، تنها یک دسته از سربازان سابق و یک معلم علوم می‌توانند جلوی نابودی نژاد انسان را بگیرند.

بوید هالب، روکالیویا مان، توماس جین، جیک بیوزی، کیگان-مایکل کی، استرلینگ کی براون، جیکوب ترمبلی، ایوان استراهاوسکی و آلفی آلن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

شین بلک و فرد دکر نگارش فیلمنامه این اثر را بر اساس شخصیت غارتگر اثر جیم توماس بر عهده داشته اند و کمپانی فاکس قرن بیستم توزیع آن را بر عهده داشته است.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,باکس آفیس هالیوود


آسیایی‌های دیوانه پولدار
آسیایی‌های دیوانه پولدار یک فیلم عاشقانه، کمدی درام بر اساس رمانی به همین نام اثر کوین کوان است که در ششمین هفته از اکران خود با فروشی معادل 6.5 میلیون دلار رتبه پنجم باکس آفیس هالیوود شد.

این فیلم توسط نینا جاکوبسن و براد سیمپسون تولید شده و جان ام. چو آن را کارگردانی کرده‌است. هنرپیشه‌های فیلم کنستانس وو، هنری گولدینگ، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ و میشل یئو هستند.

در ۲۵ سال گذشته، این اولین فیلمی است که تمام بازیگرانش آسیایی هستند. پس از فیلم باشگاه جوی لاک در سال ۱۹۹۳ این اولین فیلم یک استودیو اصلی هالیوودی است که غالب نقش‌های برجسته و اصلی را آسیایی-آمریکایی‌ها برعهده دارند. از این بابت این فیلم نقطه عطف مهمی برای هالیوود به‌شمار می‌آید.

آسیایی‌های دیوانه پولدار در مورد آسیایی‌های خیلی پولدار است که داستان یک زن جوان آمریکایی آسیایی‌تبار را به تصویر می‌کشد که برای دیدار با خانواده دوست پسر خود سفر می‌کند و درمی‌یابد آنها از ثروتمندترین افراد در سنگاپور هستند.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,باکس آفیس هالیوود


ریک پسر سفیدپوست
فیلم سینمایی "ریک پسر سفیدپوست" به کارگردانی "یان دمانگ" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 26 ژانویه 2018 آغاز کرده و در دومین هفته از اکران با فروشی معادل 5 میلیون دلار ششم باکس آفیس شده است.

این فیلم داستان زندگی واقعی ریچارد ورشه جونیور می باشد که در دهه هشتاد تبدیل به خبرچین FBI شد اما در ادامه مسیر دیگری برایش ترسیم خواهد شد. مسیری که وی را معرض خطرات بسیاری قرار می دهد.

فیلمنامه ریک پسر سفیدپوست را "لوگان میلر" به همراه "نوح میلر" و "اندی ویس" نوشته‌اند. در این فیلم بازیگرانی همچون متیو مک کانوهی، ریچی مریت، جنیفر جیسن لی، بروس درن، بل پاولی و پایپر لوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در فوریه 2015 ، استودیو 8 فیلمنامه خاصی را دریافت کرد که به نویسندگی لوگان میلر، نوح میلر و اندی ویس نوشته شده بود که "ریک پسر سفیدپوست" نام داشت.

نوامبر 2016 متیو مک کانهی به عنوان بازیگر به پروژه پیوست و همچنین یان دمانگ به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شد.

دارن آرنوفسکی و اسکات فرانکلین، به ترتیب از شرکت‌های پروتوزا پیکچرز و ال بی آی اینترتینمنت بنرز به عنوان تهیه‌کننده فیلم انتخاب شدند. در ژانویه ۲۰۱۷ بروس درن و جنیفر جیسن لی به بازیگران فیلم پیوستند.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,باکس آفیس هالیوود


نعناع
فیلم سینمایی "نعناع" به کارگردانی "پیر مورال" در سومین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی با فروشی معادل 3.7 میلیون دلار هفتم باکس آفیس شد.

این فیلم یکی متفاوت ترین آثار سینمای اکشن در سال جدید میلادی محسوب می شود که در آن صحنه های بدلکاری فراوانی وجود داشته و جزو آثار نسبتاً خشن سینمای جهان محسوب می شود.

مادر جوانی که هیچ چیز برای از دست دادن ندارد، تصمیم می گیرد از دشمنانش انتقام بگیرد و به همین دلیل بعد از آموزش های طولانی مدت هنرهای رزمی شروع به مبارزه با دشمنان خود می کند.

"چاد سینت جان" فیلمنامه نویس هالیوودی نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی "نعناع" را برعهده داشته و پخش آن را پارامونت پیکچرز انجام می دهد. فیلمبرداری اکثریت صحنه های این فیلم در امریکا و برخی در اروپای شرقی رخ داده است.

جنیفر گارنر، جان گالاهار، جان اورتز، جان پابلو، جف هاپر، ادی شین، متود من، کیلی فلمینگ، ریچارد کاربل و کیلا دروو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی "نعناع" به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین فیلم های فارنهایت 11/9 با فروشی معادل 3.1 میلیون دلار، مگ با فروش 2.4 میلیون دلاری و جستجو با فروش 2.2 میلیون دلار رتبه های هشتم تا دهم باکس آفیس هالیوود را در اختیار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------