«اردک‌لی» آذرماه اکران می شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بهروز غریب پور

فیلم سینمایی «اردک لی» به کارگردانی بهروز غریب پور و تهیه کنندگی علی حضرتی،آذرماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

بهروز غریب پورکارگردان فیلم سینمایی «اردک لی» در ارتباط با آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفت‌وگو با «صبا» عنوان کرد: انشاالله  در آذرماه فیلم در سینماهای کشور  اکران عمومی خواهد شد.

وی در خصوص بازخوردهای این فیلم سینمایی که یکی از فیلم های راه یافته به جشنواره کودک و نوجوان امسال بود اذعان داشت: این فیلم کاندید بهترین فیلم در  سی و یکمین جشنواره کودک و نوجوان شد ولی همراه با «اردک لی» سه فیلم دیگر هم کاندید شده بودند و طبیعی است که زمانی که فیلمی به این نقطه می رسد مورد توجه قرار گرفته است.  همچنین قوه قضاییه نیز جایزه ای برای بهترین فیلمنامه  این فیلم به دلیل نگاهی که به پیشگیری آسیب های اجتماعی داشت به  من اهدا کرد.

غریب پور به متفاوت بودن فیلم «اردک لی» اشاره کرد و گفت: «اردک لی» هم از نظر ساختار و هم از نظر موضوع کاملا فضای متفاوتی نسبت به فیلم هایی که دیده می شود دارد و بستگی دارد این تفاوت دیدگاه و ساختار روی تماشاگر چه تاثیری خواهد گذاشت. فکر می کنم هر کسی فیلم را دیده است پسندیده و تفاوت آشکاری را احساس کرده است و باید دید این تفاوت نگاه چه میزان بر مخاطب تاثیر خواهد گذاشت.

غریب پور در ارتباط با حضور فیلم در جشنواره های خارجی نیز توضیح داد: مسئول اکران های خارجی فیلم بخش بین المللی بنیاد فارابی است که هم برای بازار فیلم و هم برای حضوردر جشنواره های مختلف در تلاش هستند. منتها اینکه چه جشنواره هایی کاندید شده است که بروند از یک جشنواره ای در استرالیا خبر دارم که تاکنون  فیلم برای حضور در این جشنواره پذیرفته شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------