حاشیه‌های سیاسی حمید فرخ نژاد تمامی ندارد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,حمیدفرخ نژاد

حمید فرخ‌نژاد این روزها درگیر حاشیه‌های سیاسی شده است و یک جنگ لفظی را با علی علیزاده فعال سیاسی آغاز کرده است.

 اقتصادی فرخ‌نژاد در اینستاگرام شروع شد و این که در یکی از برنامه‌های شبکه من‌وتو، حرف‌های او خوانده شد.  علی علیزاده فعال سیاسی ساکن لندن، در پستی اینستاگرامی با انتقاد از فرخ‌نژاد، نوشت: صدای مجری من‌وتو سعی می‌کند احساس فلاکت را در جامعه ایران تزریق کند و مطلب‌های فرخ‌نژاد مواد خام این صحبت‌ها را در اختیار او قرار داده است. او ضمن تأکید بر حق آزادی بیان فرخ‌نژاد، نوشت: «می‌دانید هر جمله و هر کلمه شما اگر به ضرر مردم ایران باشد، صدها و هزاران بار از بلندگوهای پیشرفته کشورهایی تکرار خواهد شد که خنجر دشمنی با مردم ایران را از رو بسته‌اند.

این به معنای دعوت شما به سانسور نیست. بلکه به معنای دعوت شما به مسئولانه سخن گفتن است.» و این پست، آغاز نامه‌نگاری‌های فرخ‌نژاد و علیزاده بود.


حمید فرخ‌نژاد ساعتی بعد در نوشته‌ای مدعی شد که به وزارت اطلاعات احضار شده و گفت که از همزمانی این احضار و نامه علی علیزاده، تعجب کرده است. اگرچه او بعد با ویرایش متن این پست، واژه وزارت اطلاعات را حذف کرد و صرفاً به «احضار» اکتفا کرد. او نوشت که قصد ندارد به توصیه‌های این فعال سیاسی عمل کند و به کارش ادامه خواهد داد.

در پاسخ به این پست، علی علیزاده نامه‌ای بلندبالا نوشت و از فرخ‌نژاد درباره سرمایه‌گذاری در آمریکا و گرین‌کارت وی سؤالاتی کرد. او همچنین از فرخ‌نژاد خواست درباره سرمایه‌گذار یکی از فیلم‌هایش که متهم پرونده اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان هم است، توضیح دهد و نوشت که فرخ‌نژاد در سال ۹۰ برای فیلم «استرداد»، ۴۸۰ میلیون تومان دستمزد گرفته و مالیات آن را نپرداخته است.

در ادامه ماجرا، فرخ‌نژاد هم در پاسخ به یک کامنت، داشتن گرین‌کارت را تأیید کرد و نوشت که طبق قانون، فعالیت‌های فرهنگی به شرط ثبت اظهارنامه مالیاتی، معاف از مالیات هستند. این موضوع به دستمایه توئیتی در صفحه علیزاده تبدیل شد. اگرچه فرخ‌نژاد دیروز عصر در پست جدیدی نوشت که قصد ندارد این مجادله را ادامه دهد، اما به نظر می‌رسد ماجرای نامه‌نگاری‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------