آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

واکنش جالب یا توجیه عجیب گلزار؟!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,محمدرضاگلزار

به گزارش بانی فیلم،  بالاخره واکنش نشان داد. محمدرضا گلزار پس از چند روز درباره حواشی اخیر پیش آمده بر سر انتخابش به عنوان یکی از خوش تیپ ترین بازیگران تاریخ سینما توسط یکی از کاربران imdb اظهار نظر کرد. صحبتهایی که البته بیشتر نوعی فرار به جلو بود تا موضعگیری و شایر بهتر بود اصلا مطرح نمیشد.اوگفته: «سالهاست مورد توجه و حمایت مردم سرزمینم هستم پس نیازی به این شلوغ بازیها ندارم.یکی از کاربران imdb در یک لیستی من را به عنوان سیزدهمین بازیگر خوشتیپ جهان انتخاب کرده. به نظر شما من imdb را به اندازه شما یا کمتر از شما می شناسم؟ یا من سرچ نمی کنم یا نمی دانم؟ می گویند imdb نگفته کاربره گفته. imdb شخصه؟ imdb یک مرجعه. الان هم اگر خوشتیپ ترین بازیگران تاریخ را سرچ کنید این لیست می آید.این کاربر زنده است. فیک هم نیست. این آدم نقدهایی نوشته در imdb و جایگاه دارد. این آدم مگر با من نسبت فامیلی دارد؟».


در ادامه هم کامنتهای برخی از پستهای صفحه اش، از جمله همین ویدئوی مربوط به انتخابش به عنوان سیزدهمین بازیگر خوش تیپ کل تاریخ سینما را بست. گرچه این حجم از هجمه ها به یک سوپر استار بابت یک اشتباه سهوی بیش از آنکه ناشی از ماهیت آن اشتباه باشد، به نظر بابت توجه و عنایتی است که کاربران به او دارند. توجهی که حتی باعث می شود این اشتباه را همچنان پس از افشای آن به عنوان خبری واقعی در نظر بگیرند و به استقبالش بروند. امتیازی که کمتر بازیگری از آن برخوردار است. ضمن اینکه گلزار این روزها با اجرای مسابقه «برنده باش» در تلویزیون- فارغ از کیفیت اجرایش- توانسته طرفداران بیشتری را هم برای خودش دست و پاکند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------