انتقاد محمود پاک‌نیت از برخی فضاسازی‌ها توسط هنرمندان در فضای مجازی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محمود پاک نیت

محمود پاک‌نیت درباره مسؤولیت اجتماعی بازیگران در جامعه معتقد است افرادی که در کنار مردم قرار می‌گیرند چه بازیگر و چه کسانی که مسؤولیتی در جامعه دارند، همیشه مورد اعتماد مردم هستند و این اعتماد باید به نفع مردم نظر بدهد و حرکت کند نه به نفع شخصی.

این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان مطالب بالا اظهار کرد: سوءاستفاده نباید در هیچ حوزه‌ای اتفاق بیافتد چون سلب اعتماد می‌شود. زمانی که فردی در کنار بقیه قرار می‌گیرد یعنی آن‌ها را دوستدارد و مردم نیز به او اعتماد پیدا می‌کنند. منش افرادی که در کنار مردم هستند باید سالم و درست باشد و در خدمت مردم کار کند.

او با اشاره به اظهار نظر برخی بازیگران درباره هر اتفاقی که در جامعه رخ می‌دهد، گفت: اگر هنرمند و ورزشکار حرفی می‌زند باید به آن عمل کند چون مردم روی او حساب باز کرده‌اند و اگر خلاف حرفش عمل کند، ممکن است به مرور زمان حساب‌هایی که روی او باز کرده‌اند محو و پاک شود و حتی دید بدی نسبت به قشر هنرمند پیدا کنند؛ البته ما نباید چند نفر از این قشر را با عده زیادی مقایسه کنیم و همه را با یک چوب برانیم.

بازیگر سریال‌های «پدرسالار» و «شب دهم» ادامه داد: کلمه «هنرمند» مشخصه‌ای دارد که هر کسی آن را نخواهد داشت. همه ممکن است که کار هنری انجام دهند ولی هنرمند نیستند. در واقع هنرمند بودن به معنویت و اخلاق فرد هم بازمی‌گردد و نه فقط هنر او؛ وگرنه فردی که معنویت و اخلاق ندارد تنها یک هنرپیشه است که هنر را پیشه خود قرار داده است.

پاک نیت در پایان گفت‌: من درباره اقتصاد یا درباره فقه و مذهب نمی‌توانم نظری دهم چون کار من نیست. من بازیگر هستم و می‌توانم درباره تخصص خودم صحبت کنم. مگر این که حرفی را که درباره حوزه دیگری می‌گویم با اطمینان و دانش باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------