سلبریتی‌های خاکی که اهل ولخرجی نیستند (+تصاویر)



دنیای سلبریتی‌ها پر شده از چهره‌های سرشناسی که غرق در ثروت و مکنت هستند و سوار بر جت‌های شخصی و خودرو‌های گران‌قیمت به چشم می‌خورند. این امر باعث شده تا تصور عموم بر این باشد که سلبریتی‌ها فکر می‌کنند تافته جدا بافته هستند و تمایلی به حضور در میان مردم عادی و زندگی معمولی ندارند.

به گزارش برترین ها، دنیای سلبریتی‌ها پر شده از چهره‌های سرشناسی که غرق در ثروت و مکنت هستند و سوار بر جت‌های شخصی و خودروهای گران‌قیمت به چشم می‌خورند. این امر باعث شده تا تصور عموم بر این باشد که سلبریتی‌ها فکر می‌کنند تافته جدا بافته هستند و تمایلی به حضور در میان مردم عادی و زندگی معمولی ندارند.

اما این سکه روی دیگری نیز دارد و در کنار سلبریتی‌هایی که حسابی خودشان را می‌گیرند و تمایلی به زندگی معمولی و حضور در بین افراد عادی ندارند، سلبریتی‌هایی را نیز شاهد هستیم که اهل فخر فروشی نیستند و راحت‌تر از چیزی که فکر کنید در جامعه حاضر می‌شوند.

در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به سلبریتی‌هایی داشته باشیم که اهل ولخرجی نیستند و رابطه خوبی با اجتماع دارند.

1. آنجلینا جولی
آنجلینا جولی یکی از سرشناس‌ترین سلبریتی‌های هالیوودی است و به لحاظ ثروت و دارایی نیز به اندازه‌ای پول دارد که حساب این پول‌ها از دستش در رفته است. با این حساب انتظار می‌رود آنجلینا جولی هرگز در مکان‌های عمومی همانند یک انسان عادی ظاهر نشود.

اما چنین باوری درست نیست و حدود ۳ سال پیش سرنشینان یک هواپیمای مسافربری معمولی در کمال تعجب مشاهده کردند که آنجیلنا جولی به همراه خانواده‌اش سوار این هواپیما شدند.  این هواپیما عازم پاریس بود و آنجلینا جولی به همراه بچه‌هایی که به فرزند خواندگی گرفته است خیلی عادی همانند سایر مسافرین در این هواپیما حضور پیدا کردند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



2. کریستن بل
این سلبریتی‌ ۳۸ ساله که پول و ثروت زیادی هم دارد تا می‌تواند از شهرت دوری میکند و سعی دارد تا زندگی معمولی داشته باشد. کریستن بل با ثروتی که دارد می‌تواند از بهترین فروشگا‌ه‌های هر شهری به صورت اختصاصی بازدید و خرید کند اما ترجیح می‌دهد در کنار مردم عادی به خرید برود و همصحبت بودن با افراد جامعه را به گوشه‌گیری و پنهان شدن پشت طلا و ثروت ترجیح می‌دهد.

جالب است بدانید کریستن بل برای خرید به دنبال کوپن‌های تخفیف می‌گردد و فروشگاه‌هایی را انتخاب می‌کند که فستیوال‌های فروش خوبی گذاشته باشند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



3. کیت هاتسون
بیشتر سلبریتی‌ها هزار و یک خدم و حشم دارند که تمامی کارهای روزانه آن‌ها را انجام می‌دهند. اما کیت هاتسون از آن سلبریتی‌هایی است که حاضر نمی‌شود لذت خرید کردن را به دستیارانش واگذار کند و همانند یک انسان معمولی برای خرید به فروشگاه می‌رود.

به همین دلیل است که گاه و بیگاه تصاویری از کیت هاتسون در حال خرید خوراکی و مایحتاج معمولی روزانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



4. ریس ویترسپون
کمتر سلبریتی را سراغ داریم که اهل رانندگی در خیابان‌های پرترافیک باشد و در بیشتر مواقع سلبریتی‌ها فقط برای تفریح رانندگی می‌کنند و در سایر موارد راننده‌ای که استخدام کرده‌اند آن‌ها را به مقصد می‌رساند.

وظیفه رسیدگی به خودرو نیز بر عهده همین راننده است، اما داستان ریس ویترسپون فرق می‌کند و با سلبریتی طرف هستیم که نه تنها ترجیح می‌دهد به تنهایی رانندگی کند بلکه حتی برای پرکردن باک بنزین خودروی خود نیز بدون کمک گرفتن از کسی اقدام می‌کند.

در همین راستا چندین بار ریس ویترسپون در پمپ‌بنزین در حال پرکردن باک خودرو مشاهده شده است، این امری چیزی است که کمتر در بین سلبریتی‌ها سراغ داریم.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



5. جسیکا آلبا
این روزها کمتر از جسیکا آلبا خبری می‌شنویم و طرفداران این هنرپیشه معروف چشم‌انتظار خبرهای بیشتری از آلبا هستند. جالب است بدانید جسیکا آلبا خیلی هم علاقه‌مند به خبرسازی و ایجاد حاشیه نیست و زندگی معمولی و بی‌سروصدا را به زندگی پرحاشیه بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها ترجیح می‌دهد.

جسیکا آلبا زندگی کاملاً معمولی دارد و به تنهایی برای خرید مایحتاج منزل به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه می‌کند. این امر باعث شده تا عکس‌های زیادی را از جسیکا آلبا در حال خرید و حمل سبد‌‌‌ پر از کالا شاهد باشیم.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



6. سارا میشل گلر
این هنرپیشه جذاب هالیوود که بازی وی در سریال buffy the vampire slayer را هرگز فراموش نمی‌کنیم مدتی است از حواشی دنیای سلبریتی‌ها کناره گرفته و به زندگی معمولی و ساکت رو آورده است.

سارا میشل گلر برای خرید کردن وسواس زیادی دارد و اهل ولخرجی نیست، به همین دلیل حراجی‌ها و فستیوال‌های فروش را به فال نیک می‌گیرد و همیشه به دنبال خرید کالاهای ارزان‌قیمت است.

سارا میشل گلر در مصاحبه‌های خود نیز بدون اینکه از این امر احساس شرمندگی کند مدعی است از خرید کالاهای ارزان‌قیمت لذت می‌برد و همیشه به دنبال خوردن خوراکی‌های خوشمزه با قیمت‌های مناسب است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



7. جنیفر لوپز
این ستاره دنیای هالیوود در کنار هنر علاقه زیادی تجارت دارد و در حوزه‌های مختلفی فعال است که در این زمینه می‌توان به برند تولید لباس jlo اشاره کرد، با این حساب انتظار می‌رود سلبریتی که در کنار ثروت هنگفتش چندین برند تولید لباس و پوشاک لاکچری دارد همیشه بهترین لباس‌ها را بپوشد.

اما واقعیت چیز دیگری است و جنیفر لوپز خیلی هم اهل پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت و فخر فروشی نیست. در‌واقع جنیفر لوپز عاشق زندگی معمولی و ساده است و دیده شده که لباس‌هایی با قیمت بسیار کم در حد ۲۵ دلار بر تن کند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها


8. جنیفر لارنس
این بازیگر دارنده جایزه اسکار که این روزها ثروت زیادی به جیب زده است زندگی ساده‌تر از چیزی که فکرش را بکنید دارد. جنیفر لارنس اهل تجملات و زندگی لاکچری نیست و برای ثابت کردن این امر هنوز در آپارتمانی زندگی می‌کند که قبل از مشهور شدن به آن نقل مکان کرده بود.

به این ترتیب در زندگی جنیفر لارنس خبری از خانه‌های اشرافی نیست، از طرف دیگر لارنس علاقه‌ای به راندن خودروهای گران‌قیمت نیز ندارد و سوار بر یک خودروی شورولت ولت به محل کار خود مراجعه می‌کند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



9. مارگو رابی
به احتمال زیاد مارگو رابی را در فیلم the wolf of wall street به خاطر دارید، در این فیلم رابی زندگی اشرافی داشت و غرق در پول و مال دنیا بود، رابی در زنگی شخصی نیز چیزی کم ندارد و پولش از پارو بالا می‌رود اما این ستاره درخشان هالیوود با لباس‌های بسیار معمولی در خیابان ظاهر می‌شود و از خوراکی‌فروشی‌های خیابانی غذا می‌خرد. مارگو رابی زندگی معمولی دارد و گاه و بیگاه در گوشه‌ و کنار شهر محل زندگی خود با ظاهری کاملاً ساده به چشم می‌خورد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



10. آماندا سایفرد
این بازیگر ۳۲ ساله هالیوود که بازی وی در فیلم mama mia را هرگز فراموش نمی‌کنیم شخصیت بسیار ساده و افتاده‌ای دارد. آماندا سایفرد تا جایی که می‌تواند از تجملات دوری می‌کند و به جای اینکه خرید مایحتاج روزانه خود را به دستیارانش واگذار کند ترجیح می‌دهد همانند یک بانوی خانه‌دار به فروشگاه‌های موادغذایی مراجعه کند و با سبدی پر از خوراکی و مواد مورد نیاز منزل راهی خانه‌اش شود.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها


11. ونسا هاجنز
سلبریتی‌ها تلاش زیادی می‌کنند تا به موفقیت و شهرت برسند و در بین مردم معروف شوند اما پس از معروف شدن خودشان را نظرها پنهان می‌کنند و به دنبال گوشه امنی هستند تا دور از چشم سایرین زندگی عادی داشته باشند.

وسا هاجنز نیز یکی از همین سلبریتی‌هاست که علاقه‌ای به زندگی اشرافی و مجلل ندارد و زندگی معمولی را ترجیح می‌‌دهد. به همین دلیل ونسا هاجنز همانند انسان‌های معمولی با لباس راحتی جلوی دوربین ظاهر شد تا به طرفدارانش ثابت کند که او هم یک انسان معمولی است و هیچ ابایی از سبک زندگی ساده و بی‌ریا ندارد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها


12. اوا مندس
این ستاره ۴۴ ساله زیبارو که همیشه خنده بر لب دارد به زندگی معمولی افتخار می‌کند. جالب است بدانید حدود ۱۰ سال پیش انجمن جراحان زیبایی آمریکا از متخصصان زیبایی، نظر سنجی در خصوص انتخاب بهترین لبخند انجام دادند و در این نظر سنجی لبخند اوا مندس با کسب ۳۸ درصد رأی توانست عنوان بهترین لبخند را از آن خود کند.

انصافاً هم باید گفت لبخند اوا مندس سرشار از سادگی و محبت است و این امر را می‌توان در سبک زندگی مندس نیز مشاهده کرد. مندس تمامی امور روزانه خود را شخصاً انجام می‌دهد و خرید لوازم مورد نیاز خانه را هرگز به دستیارانش محول نمی‌کند.

به همین دلیل احتمال مشاهده اوا مندس در فروشگا‌ه‌های مختلف در حالی که سبد خرید در دست دارد بسیار زیاد است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها


13. ریچل بیلسون
به احتمال زیاد شما هم تعریف‌های زیادی از مسافرت سلبریتی‌ها شنیده‌اید، این تعریف‌ها بی‌دلیل نیست و سلبریتی‌ها سوار بر کشتی‌های شخصی و جت‌های اختصاصی مسافرت می‌کنند اما این گفته‌ها در خصوص ریچل بیلسون صدق نمی‌کند و با سلبریتی طرف هستیم که احتیاجی به مسافرت‌های گران‌قیمت نمی‌بیند.

ریچل برای مسافرت سوار هواپیماهای مسافری معمولی می‌شود و در فرودگاه نیز همانند یک مسافر ساده و معمولی پدر و مادرش به استقبالش می‌آیند. ریچل بیسلون عاشق زندگی ساده و دور از حاشیه است و از حضور با لباس‌های معمولی جلوی دوربین ابایی ندارد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



14. زویی دشانل
این بازیگر معروف که هنرنمایی وی در سریال استخوان‌ها را حتماً به یاد دارید در زندگی شخصی بسیار صرفه‌جو است. این امر را می‌توان با نگاهی به اسناد دارایی‌های زویی در حین پرونده طلاقش متوجه شد.

در این اسناد مشخص شد که زویی دشانل چیزی بیشتر از ۱ میلیون دلار پس انداز کرده است و کارت‌های اعتباری زیادی دارد که از هیچ‌کدام از آن‌ها خریدی نداشته است. با این حساب انصافاً باید به زویی برای این همه صرفه‌جویی تبریک گفت چرا که کمتر سلبریتی‌ را سراغ داریم که در این حد صرفه‌جویی کند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



15. لیدی گاگا
این فوق ستاره هالیوود همیشه با ظاهری عجیب و غیرطبیعی جلوی دوربین ظاهر می‌شود و مشخص است هرکدام از لباس‌های لیدی گاگا قیمت‌های نجومی دارند اما لیدی گاگا با زندگی ساده و کم خرج غریبه نیست و گاهی اوقات برای خرید با لباس‌های معمولی از منزل بیرون می‌رود.

جالب‌ اینجاست که لیدی گاگا با داشتن ثروت افسانه‌ای، حراجی‌ها و کوپن‌های فروش را از دست نمی‌دهد از هر فرصتی برای خرید در فستیوال‌های فروش با قیمت‌های مناسب بهره می‌گیرد.

لیدی گاگا در همین زمینه در توییتر خود نوشته است: نمی‌دانم چرا مردم وقتی با کوپن خرید به مغازه‌های معمولی مراجعه می‌کنم از دیدن من متعجب می‌شوند! وی در توییت خود اضافه کرده است که او نیز مانند سایر انسان‌های معمولی برای خرید کردن چانه می‌زند که این امر نیز باعث تعجب هوادارانش می‌شود.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



16. جنیوری جونز
بازی جنیوری جونز در سریال mad men به اندازه‌ای جذاب بود که هنرنمایی او موفقیت و شهرت زیادی برایش به دنبال داشت. این هنرپیشه با استعداد که نامزدی بهترین بازیگر زن را نیز در کارنامه خود دارد از زندگی معمولی و ساده استقبال می‌کند و علاقه زیادی دارد تا تمامی کارهای شخصی و امور خانه‌اش را به تنهایی انجام دهد.

جنیوری به نقاشی و طراحی علاقه زیادی دارد و گفته می‌شود شخصاً آستین بالا زده و خانه‌اش را رنگ کرده است. وی طراحی داخل منزل خود را نیز شخصاً انجام داده است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



17. هیلاری سوانک
هیلاری سوانک دو بار جایزه اسکار را به خانه برده است و افتخاری نیست که در دنیای سینما از آن خود نکرده باشد اما اگر خبرهای سلبریتی‌ها را دنبال کنید مشاهده خواهید کرد که خبر چندانی از این هنرپیشه با استعداد نیست.

دلیل این امر روشن است چرا که هیلاری سوانک اصلاً اهل خبرسازی و حاشیه نیست و زندگی ساده و معمولی را ترجیح می‌دهد. از طرف دیگر هیلاری سوانک که این روزها غرق در ثروت و شهرت است کودکی و نوجوانی سختی داشته و به خوبی با مشکلات زندگی عادی آشناست.

به همین دلیل است که هیلاری زندگی معمولی دارد و گاه و بیگاه در فروشگاه‌های معمولی و خیابان‌های شهر محل سکونت خود در میان سایر مردم به چشم می‌خورد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها


18. هالی بری
هالی بری یکی از مستقل‌ترین بازیگران زن هالیوود است و بازی وی در نقش‌های اکشن و نفس‌گیر باعث شده تا تصور هالی بری در یک زندگی معمولی برای هواداران باورپذیر نباشد. اما هالی بری بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید معمولی زندگی می‌کند.

هالی بری علاقه‌ای به سوارشدن بر خودروهای گران‌قیمت و لوکس ندارد و خیلی از مواقع هالی در مترو یا سایر وسیله‌های ایاب‌و‌ذهاب عمومی مشاهده شده است. هالی بری در مصاحبه‌ای گفت نگران است تا ثروتش را از دست بدهد و به همین دلیل زندگی معمولی رو کم‌خرجی را انتخاب کرده.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



19. سارا جسیکا پارکر
این بازیگر معروف و ۵۳ ساله آمریکایی همانند بسیاری دیگر از بانوان علاقه زیادی به خرید دارد اما اهل خرید‌های گران‌قیمت و لباس‌های اشرافی نیست و بیشتر توجه به حضور در فستیوال‌های فروش و حراجی‌های لوازم ارزان‌قیمت دارد.

سارا جسیکا پارکر برای لباس و پوشاک خود به‌هیچ‌وجه سخت‌گیری نمی‌کند و به همین دلیل عکس‌های زیادی در گوشه و کنار اینترنت از سارا با لباس‌های معمولی و ارزان‌قیمت به چشم می‌خورد. جالب اینجاست که حتی فرزندان جسیکا پارکر نیز لباس و پوشاک گران‌قیمتی نمی‌پوشند و پسر کوچکش علاقه زیادی به پوشیدن لباس‌های معمولی و ساده دارد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



20. اما واتسون
این بازیگر جوان و خوش‌آتیه انگلیسی که ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های هری پاتر وی را به پول و ثروت هنگفتی رساند زندگی ساده و کم‌خرجی را انتخاب کرده است. اما واتسون توجهی به مسائل پیش‌پاافتاده ندارد و رؤیاهای بزرگ‌تری را دنبال می‌کند برای همین به جای اینکه پولش را برای خرید لباس و پوشاک گران‌قیمت خرج کند وقت و سرمایه‌اش را برای شرکت در کلاس‌های دانشگاه به خدمت گرفته تا آینده‌ درخشانی را برای خودش رقم بزند.

اما واتسون در لندن زندگی می‌کند اما به اندازه‌ای لباس و پوشاک ساده می‌پوشد که بعید به نظر می‌رسد اهالی لندن متوجه حضور وی در خیابان شوند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها



21. ریتا اورا
این خواننده و بازیگر موفق به جای تجمل و اشرافی‌گری سبک زندگی ساده‌ای را انتخاب کرده و همانند سایر بانوان به فروشگاه‌‌های معمولی برای خرید می‌رود. جالب اینجاست که گفته می‌شود ریتا برای خورد و خوراکش نیز غذاها و نوشیدنی‌های گران‌قیمت سفارش نمی‌دهد و به خوردن ساندویچ‌های مک‌دونالد رضایت می‌دهد.

ریتا اورا برای خرید به فروشگاه‌های معمولی می‌رود و در کنار سایر خریداران کالاهای مورد علاقه‌ خود را انتخاب می‌کند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها


22. جولیا رابرتس
سبک زندگی سلبریتی‌های پرطرفدار را می‌توان از چهره آن‌‌ها تشخیص داد و با اولین نگاه به صورت جولیا رابرتس دوست‌داشتنی متوجه خواهید شد با سلبریتی طرف هستیم که زندگی ساده و بی‌ریایی دارد.

جولیا رابرتس مدعی است بر خلاف بسیاری از بانوان که دائم به فکر لباس و پوشاک هستند هیچ اهمیتی به لباس نمی‌دهد و برای زندگی معمولی خود همیشه سراغ لباس‌های ساده و راحت می‌رود. جولیا برای فرزندانش نیز لباس‌های معمولی می‌خرد و سعی می‌کند سبک زندگی ساده و بی‌حاشیه‌ای داشته باشد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها


23. توری اسپلینگ
این سلبریتی ۴۵ ساله بر خلاف بعضی از چهره‌های سرشناس از دوران کودکی غرق در پول و ثروت بوده است و با زندگی اشرافی و مجلل غریبه نیست اما توری اسپلینگ اهل ولخرجی نیست و چندین سال پیش خانه مجلل و بزرگ خود را فروخت تا در منزلی کوچک و جمع‌و‌جور زندگی کند.

توری اسپلینگ عاشق باغبانی است و سبزیجات و میوه‌هایی خوشمزه‌ای در باغچه منزل‌اش شخصاً پرورش می‌دهد. اسپلینگ در کنار باغبانی علاقه زیادی به حیوانات دارد و خوک و مرغ و خروس پرورش می‌دهد.

این امر باعث شده توری اسپلینگ روحیه شادابی داشته باشد و در آستانه ورود به پنجمین دهه زندگی خود شاداب و دوست‌داشتنی به نظر برسد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها


24. کیرا نایتلی
این هنرپیشه درخشان دنیای هالیوود از آن دسته سلبریتی‌هایی است که اعتقادی به پول و ثروت ندارد و بر این باور است که پول خوشبختی به دنبال نمی‌آورد. به همین دلیل نایتلی لباس‌های ساده‌ای‌ می‌پوشد و در میان مردم عادی در خیابان‌ حضور پیدا می‌کند.

ثروت کیرا به اندازه‌ای که احتمالاً حسابش از دستش در رفته است اما باز هم این ثروت باعث نشده تا خانه‌های گران و اشرافی بخرد و مدت زیادی است در آپارتمان ساده‌ای در لندن زندگی می‌کند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها


25. ماریشکا هارگیتی
اگر اهل سریال‌های جنایی باشید و مجموعه تلویزیونی law & order را دیده باشید بدون شک بازی ماریشکا هارگیتی در این سریال را فراموش نخواهید کرد. این بازیگر موفق در دوران اوج خود بیشترین دستمزد را برای بازی در سریال‌ها دریافت می‌کرد اما ماریشکا که اکنون حدود ۵۴ سال سن دارد سرد و گرم روزگار را چشیده است و به خوبی می‌داند پولش را چگونه خرج کند.

ماریشکا مدتی پیش در مصاحبه‌ای به مجله more گفته بود وی در گذشته واقعاً نگران پول بوده است و هرچه بیشتر پول بدست می‌آورده، نگرانی‌های وی نیز بیشتر میشده است. این امر باعث شده تا زر اندوزی را کنار بگذارد و زندگی معمولی و بی‌دردسر را پیش بگیرد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی ها

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------