آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

افشاگری مهناز افشار درباره افرادی که تهدید به زیرآب زنی می‌کنند / عکس



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهنازافشار

مهناز افشار معتقد است که نباید جلوی انتقادهایی که از فیلم «لس‌ آنجلس - تهران» می‌شود، موضع گرفت. او در عین حال از رفتارهای غیراخلاقی در جهت تخریب فیلم گلایه کرد.

به گزارش خبرآنلاین،  تازه‌ترین فیلم مهناز افشار با عنوان «لس‌آنجلس - تهران» به کارگردانی تینا پاکروان روی پرده سینما رفته است.

افشار که در این فیلم کنار پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفته است، در پاسخ به برخی انتقادهایی که از فیلم می‌شود در توییتر نوشت: «اینکه یک فیلم سینمایی یا هر چیزی را دوست داشته باشیم یا نه حق طبیعی همه است و نباید معترض دوست نداشتن یا داشتن اونها شد! اما وقتی مواجه میشی به جملاتی چون; من قسم خوردم زیر آب این فیلم رو بزنم، یکم از انصاف به دوره و کاملا معلوم میشه دیگه بحث سلیقه نیست.»

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهنازافشار

 

این بازیگر در توییت دیگر درباره نوع شوخی‌های فیلم نوشت: « اینکه این فیلم فانتزی است و سبک کمدیش به دور از شوخی های جنسی است رو باید مد نظر قرار بدیم و قرار نیست به چیزهایی بخندیم که همیشه میخندیدیم! اما همچنان معتقدم قرار نیست همه هم سلیقه باشند.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------