واکنش پرویز پرستویی به انتقادات از«لس‌آنجلس - تهران»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پرویزپرستویی

پرویز پرستویی با انتشار متنی در اینستاگرام به انتقادات غیرمنصفانه از فیلم «لس‌آنجلس - تهران» انتقاد کرد و اعلام کرد که انتقاد پذیرفتنی است اما با انصاف باشد نه با کینه شخصی.

 به گزارش خبرآنلاین،  پرویز پرستویی در اینستاگرام نوشت: «هموطنان عزیزم، منتقدین محترم، اینجانب پرویز پرستویی حدود نیم قرن در عرصه هنر خدمت کردم و در طول سال هم پیشنهادات کاری زیادی داشتم ولی به لحاظ احترامی که برای مخاطب قائل بودم تن به هر کاری ندادم و در هر کاری هم که حضور داشتم با اعتقاد پذیرفتم و تا کنون صرفا برای پول کارنکردم و در بازتاب کارهایی که حضور داشتم خود را از هرحیث سهیم دانستم ،چه خوب و چه بد.

لس آنجلس تهران هم جزو همان کارهایی بوده که نه برای رفاقت بلکه با اعتقاد براین که بتوانیم یک فیلم مفرح و شاد(مهاجرت برعکس) با حفظ احترام برای شما عزیزان بسازیم ،پذیرفتم. و این را در این سالیان آموختم که اثری که ساخته می‌شود شما می‌توانید نظر بدهید چه دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید ،منتقدین محترم هم همینطور. ولی متاسفانه بعضا نقدها صادقانه نیست که هیچ بلکه شمشیر از رو بستن است.

و گرنه همه عزیزانی که دراین فیلم حضور دارند نقد پذیرند.بنده همه نظرات مردم وبعضی از منتقدان را دنبال میکنم .ایمان دارم و باور داشته باشید هیچیک از هنرمندان این فیلم کیسه برای ثروت اندوزی ندوخته اند وهیچکس هم نمیخواهد شما را وادار کند که حتما و باید از این فیلم استقبال کنید. نظر صادفانه شما برای همه ما پذیرفتی است. ولی با انصاف نه کینه شخصی و ...»

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پرویزپرستویی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------