نماینده ایران در جشنواره فیلم دنور آمریکا مشخص شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی امیر

فیلم سینمایی «امیر» به کارگردانی نیما اقلیما و تهیه‌کنندگی سیدضیا هاشمی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه سینمای معاصر جهان در چهلمین و یکمین دوره از جشنواره فیلم دنور آمریکا حضور دارد.

به گزارش ایلنا، جشنواره دنور بعد از گذشت ٤٠ سال، اکنون به یکی از معتبرترین جشنواره‌های مستقل جهان و از معتبرترین رویداد سینمایی مستقل متحده آمریکا جهان تبدیل شده و ویترینی برای ارائه آثار فیلمسازان صاحب‌نام جهان است.

این دوره از جشنواره از ٣١ اکتبر تا ١١ نوامبر برابر با ۹ تا ۲۰ آبان ماه در شهر دنور برگزار می‌شود و فیلم «امیر» در کنار فیلم‌های سینمایی منتخب از کشورهایی چون ایتالیا، لهستان، آرژانتین، چین، فرانسه، مجارستان، دانمارک، فرانسه، لبنان، کانادا، سوییس، آلمان، چک، برزیل، انگلیس، آمریکا، روسیه، آفریقا، ویتنام و ترکیه برای جایزه «بهترین فیلم از نگاه مخاطب» به رقابت خواهد پرداخت.

«امیر» فیلمی در ژانر اجتماعی است و در خلاصه داستان آن آمده: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راهاشون فرق می‌کنه.

میلاد کی‌مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله‌گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی، کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند.

پخش بین‌المللی فیلم امیر به‌عهده کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------