خداحافظی با مرد خندان رادیو



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,صادق عبداللهی

مراسم تشییع صادق عبداللهی (طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت رادیو) صبح امروز از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پیکر صادق عبداللهی (طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت رادیو) صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مهرماه با حضور هنرمندان رادیو از مقابل مسجد بلال صداوسیما به‌سمت بهشت زهرا(س) تشییع شد.

حمیدرضا شاه آبادی (معاون صدا)، محمدجعفر محمدزاده (مدیر رادیو ایران)، محمد احسانی (مدیر شبکه نسیم)، مجید زین‌العابدین (مدیر شبکه یک سیما)، علیرضا افتخاری و منوچهر والی زاده ازجمله افرادی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

سعید توکلی (گوینده رادیو) که مجری مراسم بود، در ابتدا گفت: لبخند و روحیه شاد ویژگی مهم صادق عبداللهی بود. چند ماه پیش برای این هنرمند مراسم تجلیل برگزار شد. امیدوارم دیگر شاهد از دست دادن هنرمندان خود نباشیم اما در هر صورت باید قبل از درگذشت هنرمندان به یادشان باشیم.

در ادامه این مراسم منوچهر والی زاده (دوبلور و گوینده رادیو) گفت: هنوز از درگذشت دوست عزیزم؛ حسین عرفانی نگذشته و حال مجددا خدمت همه تسلیت می‌گویم. من با صادق عبداللهی چیزی نزدیک به ۵۰ سال رفاقت داشتم و حال نمی‌دانم که آیا می‌توانم بدون او باز هم به رادیو پیام بروم یا خیر.

وی افزود: عبداللهی به کارش ایمان داشت و صادق بود و حال نمی‌توانم نبود او را در رادیو تصور کنم. در نهایت باید بگویم که من کسی نیستم که بتوانم به نحو شایسته درباره صادق عبداللهی صحبت کنم.

همچنین در ادامه این مراسم محمدزاده (مدیر رادیو ایران) پشت تریبون آمد و گفت: تا همین هفته گذشته صادق عبداللهی در جلسات نویسندگی برنامه‌ها شرکت می‌کرد. با اینکه حال خوبی داشت اما دردمند بود و خوب غصه‌های مردم را می‌شناخت. او تمام تلاشش این بود که غصه‌های مردم را با قلمش برطرف کند.

سعید توکل (تهیه‌کننده سردبیر برنامه جمعه ایرانی) نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: با صادق عبداللهی سی‌و‌چند سال همکاری داشتم و حال می‌گویم استاد عبداللهی؛ خداحافظ. با سلام تو مردم صبح‌های جمعه را آغاز می‌کردند و امروز یک قلم در خاک آرام می‌گیرد. قلمی که ۱۳ سال در برنامه‌های مختلف رادیویی نوشت.

در پایان مراسم حجت الاسلام ابوالمعانی بر صادق عبداللهی نماز خواند و سپس آن مرحوم را از مسجد بلال به خانه ابدی خود در بهشت‌زهرا(س) تشییع شد.

صادق عبداللهی تا همین چند روز قبل به نویسندگی رادیویی سرگرم بود، او روز گذشته به دلیل سکته مغزی درگذشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------